@flashock Androidden wazgeçersem 700,- ₺ fiyatına göre bu ürün nasıl... MS adamı olarak I-Phone da memnun kalır mıyım?
NOT : Burada yayınlıyoruz diye alıpta bitirmeyin...:=)))
@flashock Androidden wazgeçersem 700,- ₺ fiyatına göre bu ürün nasıl... MS adamı olarak I-Phone da memnun kalır mıyım?
NOT : Burada yayınlıyoruz diye alıpta bitirmeyin...:=)))
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
5s son güncelleme gelicek. 6 veya 5se alınabilir. Biraz kastırılırsa 5s almak anlaşılabilir daha altı kesinlikle alınmaz.
Bence bu telefon seni mutlu etmez...
Refurbished ve desteği kesilmiş bir ürün, ikinci el 5s veya 6 alsan aynı yere gelir hem de daha performanslı olur.
Derdim fiyat/performans, I-Phone alıp hava atmak değil... Biz androide geri döneceğiz... I-Phone 6 alacağıma 2 adet Android alıp diğerini sana hediye ederim... Benim hayat felsefem bu...:=)))
700 lira için fena değil aslında. 700 liraya android telefonlar daha çöp.
#Hırrr
700 küsür liralara xiaomi redmi note serisi al abi. Yazık paranı boşa harcamamış olursun. 2-3 gün bataryan gider, 4k video çekersin, 5inçlik boyutta 5.5inç ekranın olur vs. Bende oyun vs oynamam ama onun dışında her türlü işimi görmeye başladım xiaomi ile. Bataryada fevkalede uzun gidiyor.
Mi4 daha iyi bir tercih olabilir abi bence.
Anlaşıldı atarı yok...:=)))
256 biti 450,- ₺ ye satıp üzerine ekleyip Xiaomi almak lazım...:=)))
@damsizm Uğraşmam ya...:=)))
Redmi 4x alınır bunun yerine
5S Altına inilmez.. 6 ay sonra 5S'inde ruhuna el fatiha..