#LastManStanding Oyunu ücretsiz olup #H1Z1 : King of the Kill oyununa 15,50 ₺ vermek istemeyenler için gibi gözüküyor...:=))) Denemek lazım... @damsizm nasıldır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Mehmet Temiz @mehmettemizs

    Ben oynamadım abi ama optimizasyon sorunu var diye biliyorum,bu oyunu oynayan varsa durumlar nasıl ?

  • tigiy @tigiy

    Leş bir oyun yarım saat dayanamadım

  • serhanhepsen @serhanhepsen

    @arthapot ile oynuyoruz. Hem baya iyi hem baya kötü 😀 Grafikleri vs pubg'den bize göre iyi. Ancak erken erişim olduğu için optimizasyonu çok kötü. 970 ile 30-35 fps alıyorum.(medium ultra farketmiyor) Ani fps dropları var. Ara sıra çöküyor. Ram canavarı. Windows bazen ram kalmadı diye hata veriyor 😀

    Tanıtım videosu yapacaktık ancak arthapot'un laptopu aynı anda oyunu açmaya ve yayın açmaya izin vermediği için çekemedik 🙂

    Beleş olduğu için bence oynanır. Ara sıra giriyorum. 3. 8. vs oldum bir kaç kere.

    • arthapot @arthapot

      Arkadaşlar oyun yanılmıyorsam mart çıkışı ve sürekli güncelleme alıyor ücretsiz olduğunu erken erişim olduğunu ve yeni çıktığını unutmadan yorumlayın ha çıkalı 6 ay ne bilim 1 yıl olur tamam haklısınız derim hata almazsanız girip oynadığınızda çok zevkli onuda söyleyeyim deneyin dursun köşede güncelleme aldıkça deneyin bence ve hata aldıkça rapor göndermek istiyor gönderin ki geliştirebilsinler.