Çok iyi olmuş. Ama iniş takımlarına ait kapaklar kapanmıyor sanırım havada, yada videoda öyle denk gelmiş. Test aşamasında güzel çalışıyordu oysa:)
Çok iyi olmuş. Ama iniş takımlarına ait kapaklar kapanmıyor sanırım havada, yada videoda öyle denk gelmiş. Test aşamasında güzel çalışıyordu oysa:)
Arkadaşlar güzel yorumlar için teşekkürler. Çok vaktim olmuyor, bu nedenle uzak kaldım epey. Belki yine sürpriz bi videoda görünürüm yine. Ben de özledim emin olun. Ancak oyun inceleyebilecek kadar hiçbir oyunu oyna(ya)mıyorum artık. Hele @harrower ve @nuguryurtsever oyun tarafını bu kadar iyi götürüyorken, ben yanda oturup izleyen komşu çocuğu olurum en fazla:)
Galiba ben sebep oldum o tıkır tıkır sese, PS4 oynarkene:) kusura bakmayın
Eyvallah arkadaşlar. Yoğunluktu şuydu buydu fırsat olmuyor eskisi gibi maalesef:)
Valla ağalar, seviyem daha 7 falan galiba. Öyle planlı soygunlar adam kaçırmalar yapamıyorum henüz. Piyon olabildim henüz en fazla:)
Bu eleman cidden olmamış yahu. Timothy bile daha iyiydi. Fragman güzel lakin.
Ben tekrar tecil hakkımı tekrar devreye soktum bazı gelişmelerden ötürü:)
Hahaha abi "kıydınız" ve "masum değilsiniz" süpermiş, Muhteşem Yüzyıl'daki Şehzade Mustafa gibi hissettim kendimi:))
Arkadaşlar kimseyle aramda bir problem yok. Sadece üç mikrofon olduğu için Hamdi abi yerine geçtim kısa bir veda konuşması yapmak için 🙂
Son bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Benim lisans tipi Airbus 330, bu giden Boeing 737. O nedenle mümkün değildi:)