#TEKNOFIELD Burada mı toplanıyoruz şimdi? http://battlelog.battlefield.com:80/bf3/servers/show/pc/66954206-5c88-4fb9-873f-11702daa766b/TrinityGames-com-France-RUSH/
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende geliyimmi dicemde bayadır oynamıyoz hadi geliyim.
ekran kartım cok kotu ya 4870 hersey low 1280 720 40 fps anca alabılıyom. pisel piksel adamı gormeden öluyorum 🙂
4870 nasıl olurda lowda 40 fps verir 😀 😀 büyük ihtimal işlemci darboğazı var 4870 eskidir ama yınede bf3ü orta ayarlarda kaldırır.
singleda sorun olmuyor multıplayerde kafayı yıyor.
işlemcinin darboğaz yapması mumkun degıl pehon2 x4 3.0 ghz
Ben de 4870 var, low ayarlarda aynı fps alıyordum. İşlemci : E8400 2 x 3,60 GHz (oc)
@ardazeytin Sen bana çalıştın hep, aldım plakanı:)
Abi nerelerdesin??????