@azim_bey normal klavyenin smileylerinden yaptım.
Dalgamı geçiyorsunuz en hayran olduğum yönü kamerası oldu, sanırım teşhirde millet kurcalarken ayarlarını bozmuş. Ben gayet detaylı şekilde ön ve arka kamerasını inceledim.
Sele koptuysa ve bi pantolon yırtığıyla atlattıysan çok şanslısın ☺
Bende S4 kullanan birisi olarak androidten sıkıldım ve iphone 6 ile iosa geçeceğim. Bencede iosda kal.
Samsung'u tutmamın sebebi çok sağlam uygulamaları olması (samsung link, watchOn, Shealt vb) yoksa tasarım ve malzeme kalitesi olarak rakiplerine göre geride. Touchwitz arayüzünün xperia Z serisinde görmeyi çok isterdim.
Samsun'dan Trabzon'a kadar olan kısımda var. Hatta Trabzon'da baya eskiden beri var.
Samsun Link
S Healt
Drive
WatchOn
Vazgeçemediklerim ve her update sonrası kullanım isteğimi arttıran uygulamalar.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ne istiyorsunuz şu Samsung'tan anlamadım Cillop gibi cihaz. ☺