Bugün S6yi elime alıp kamerasıni test etme şansı buldum. Selfie kamerası rezalet. Fotoğraf kalitesinden bahsetmiyorum. Gerçek ile alakası yok. Resmen photoshop ile yapıldığı belli olan fotoğraflar gibi yüzü temizliyor. Şahsen beğenmedim.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Murat abi bu kadar beğenmişken...
Sana bakan kameraya da iyi dedi sanki
Bir daha baktım, sadece arka kamerayı konuşmuş gerçekten. Ama beğenmese söylerdi, demek ki beğenmiş 😀
Şimdi kimse inanmıyor birazdan atarım fotoğrafı.
Ben @gamsizm'ın yalancısıyım
Ben de ayarlarından kapatıldığını düşünüyorum
Dalgamı geçiyorsunuz en hayran olduğum yönü kamerası oldu, sanırım teşhirde millet kurcalarken ayarlarını bozmuş. Ben gayet detaylı şekilde ön ve arka kamerasını inceledim.
Bir mod açıkmış bugün öğrendim. Ama arka kamerası muazzam