Arkadaşlar iOS (iPhone 5s) kullanıcısıyım Android geçmek istiyorum. Telefon konusunda önerileriniz ne olur ?
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
htc one m7 var takaslayalim ?
Bu düşünceden vazgeçmen olur tavsiyem
Bence de gecme. 🙂
Android app geliştireceğim için Android'e geçmek istiyordum. Olmadı android bir tablet aliyim.
meizu mx4
Bende S4 kullanan birisi olarak androidten sıkıldım ve iphone 6 ile iosa geçeceğim. Bencede iosda kal.
M8 al
eğer yapırım yaptıysan hiç geçme. jb falan yaptıydan hiç hiç geçme. iphone 6 falan al. bunlar adnroide geçişten sonra ettiğim vahların sonucu çıkan bir yorum. bütçe durumun nedir. imkanın varsa nexus al sonrasında htc-sony-lg-samsung şeklinde bir sıralama ile hoşuna giden cihazı al
Nexus almayı planlıyorum, 5 bana ideal geliyor. Zaten nexus 6'nın şuanda ülkemizde satışı yok.