#OtoSeyir Çanakkale'de uygulanan "Yeşil dalga" uygulamasını sevdim,gerçekte çalışıyor.Başka şehirlerde de vardır muhtemelen,ben ilk burada denk geldim.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Trabzon'da çok var.
Samsun'dan Trabzon'a kadar olan kısımda var. Hatta Trabzon'da baya eskiden beri var.
Yeşil dalga sistemi; ana arterlerde yakın ara ile yer alan trafik ışıklarında peşpeşe kırmızı ışığa yakalanmayı engellemek adına oluşturulmuş bir sinyalizasyon sistemidir. Seçilmiş olan güzergahlarda belirli bir hızda seyahat edildiğinde tüm trafik ışıklarından yeşil ile geçiş yapmayı mümkün kılan sistem, bu suretle de zaman ve yakıt tasarrufuna imkan vermektedir.
Kaynak: http://www.merakname.com/yesil-dalga-sistemi-nedir/