Bisiklet surelim spor yapalım dedik o da suç arkadaş 😀 normal giderken insanın koltuğu kopar mı. Hadi onu geçtim pantolonu yirtilir mi ya 😀
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O nasıl bir g*t? 😀
Suç benim g*tte değil koltuk adi çıktı 😀 (orijinal kirilmisti sonra başka aldım) (hoş, orijinali de yine böyle kırıldı puhahaha)
Hacı elinde bi tek sele kaldıysa sen o bisiklete çok yanlış binmişin. 😀
kardeşim iğne ucu kadar kuru yer kalmicak dikkat edelim 😀
Bisiklet bimden miydi 😀
Hadi benimki biraz iyi. Salcano falan. http://salcano.com/images/urunler/44efes-26-d-958c5.jpg
Sen nasıl becerdin yav ahaha 😀
Sele koptuysa ve bi pantolon yırtığıyla atlattıysan çok şanslısın ☺
Hahah 😀 Doğru gerçekten. Boy deve gibi olunca hemen ayağı koyduk yere kurtulduk 😀
Ohaaaa @agab.Ulan ben bununla 5 metrelik yerden atlıyorum be.Senin g*t bozuk.
@down bunun aynısı değil tabi. Ama bu şekilde zamanında da bu fiyata almıştım
@azim_bey normal klavyenin smileylerinden yaptım.