#Apple #Android #Samsung kavgası bir yana çok temel bir soru sormak istiyorum. Önceliklede kendime. Şu anda kullandığımız akıllı telefonda, bundan önceki veya ondan önceki telefondan farklı olarak (oyunlar hariç) kullandığınız hangi uygulamalar değişti. Telefon upgrade'i ile kullanmaya başladığınız uygulama varmı. Kastım kurma değil. İphone'da altsatıra taşıdığınız, android'de ana ekrana kısayol veya widget eklediğiniz. Bir önceki telefonunuzda çalışmayan ama bunda çalışan bir servis var mı? Yani ciddi ciddi her gün en az 3 defa açtığınız ? (Evet amacım kısaca mobil donanım harcamalarımızın IT harcamalarımız içindeki oranının bize kattığı faydayı sorgulamak. Misal bir önceki telefonunuzu ücretsiz spotify veya imkanı olsa netflix veya hulu premium gibi web servisleri ile kullanırmıydınız, veya şimdiki telefonunuzda ki internet kotası yerine bir önceki telefonunuzu sınırsız internet kotasıyla değiştirirmiydiniz ??? (benim cevabım evet)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • DDGuclu @ddguclu

    Ofis uygulamaları. Ekran büyüyünce en azından görüntülemek için daha ulaşılabilir oldular. Oyunlar da var ama onun hafızamla alakası var, 16gb'tan 64'e geçince abartıp her oyunu kuruyorum 😀

    Bunların yanında kamera biraz daha elimin altına geldi. Basit videolar editlemek için iMovie yazılımını da ön plana çıkardım. Yine aynı şekilde İdefix'ten e-book olayına girmeyi düşünüyorum tekrardan.

    Özetle şimdilik bu kadar. Büyük ekrana geçtiğim için avantajlar bunlar. Telefonum #iPhone6Plus

  • MERTCAN ASLAN @mertcanas

    Tam sorunu anlayabildim mi emin değilim ama anladığım kadarıyla şöyle cevaplıyayım. Telefon değiştirirken benim açımdan hiçbir uygulamam değişmiyor. Ama (bu ama çok önemli) kullandığım programlardan keyif alma seviyem değişiyor. Örnek olarak spotify'i heralde piyasada çalıştırmayacak bir telefon yok ama kimi telefonda kulaklığı takıp müziğe kendini kaptırıverirsin, kimi telefonda kulaklığı takmadan önce etrafına kurban olayım biraz sessiz konuşun dersin. Youtube' da kimi telefonda teknoseyir in incelemesini izlerken iyiymiş ya da kötüymüş dersin, bir başka telefonda Murat abinin parmak izi telefonun kapağında kalmış dersin. Yani diyeceğim o ki kağıt üstünde bütün hepsi aynı işi yapıyor. Ama aldığın deneyim hepsinde farklı.

  • Albuquerque @albuquerque

    Java'dan Android'e geçiş çağ atlamak gibi birşey oluyor.

  • ilkerkalyoncu @ilkerkalyoncu

    Samsun Link
    S Healt
    Drive
    WatchOn
    Vazgeçemediklerim ve her update sonrası kullanım isteğimi arttıran uygulamalar.