Turkcell, 'UpCall' isimli arama uygulamasını duyurdu.
- Kimin aradığını görebilirsiniz
- Konu ekleyerek arayabilirsiniz
- Resim ve Emocan ekleyerek aramalarınıza eğlence katabilirsiniz
- Grup arama yapabilirsiniz
- Sizi rahatsız edecek numaralardan önceden haberdar olabilirsiniz
- Telefonunuzda kayıtlı olmayan numaraları da arayabilirsiniz
- Rahatsız edilmek istemediğinizde size ulaşılamamasını sağlayabilirsiniz
- Tüm Aramalarınızı Tek Ekrandan Yönetebilirsiniz
- Acil Numaralara ve Eczanelere kolayca ulaşabilirsiniz
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.turkcell.sesplus&hl=tr
Itunes: https://itunes.apple.com/tr/app/upcall/id1149307476?l=tr&mt=8
Uygulama ücretsiz.
-
https://www.turkcell.com.tr/servisler/upcall#detaylibilgi
https://www.dunya.com/sirketler/turkcellden-yeni-nesil-arama-uygulamasi-upcall-haberi-386714
#Turkcell #UpCall #Uygulama #arayanibil

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 17
  • Fırat ➕ @frt

    yine kimsenin kullanmayacağı bir servis daha 🙂

  • Cihangir @chngr

    Bu bayadır var. En güzeli isim ile numara sorgulama. Uygulamayı geliştiren direk gsm olduğundan her numarayı koymuş adamlar diğer uygulamalar gibi milletin rehberinden almamış kendi rehberinden kişilerin yaşadığı yerler bile yazıyor. Bu iyi mi kötü mü bilemem tabi

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    buna ne gerek var ben anlamadım. birkaç şey dışında (onlar da çok önemli özellikler değil) uygulamanın yaptıklarını senelerdir hiçbir uygulamaya ihtiyaç duymadan yapabiliyoruz zaten. rahatsız edilmek istemiyorsan telefonu kapat ya da sessize al, meşgulken gelen arama konusu senelerdir olan birşey zaten söylemekle yorulmayacağım, kapalıyken falan aranınca mesaj gelme servisi zaten tuşlu telefon kullanırken bile vardı. grup arama denilen şeyin konferans ile yapılabileceğini düşünüyorum emin olmasam da, rahatsız edebilecek numaraları zaten engellemek mümkün ya telefondaki default bir ayar ya da 3. parti uygulama ile. ee? geriye ne kaldı? kolayca eczane vs. numarası bulma ve sende kayıtlı olmayan numaraların bilgisini paylaşması. bu güzel bir özellik mi? bence değil. yani bir operatör kendisinde kayıtlı kişilerin numaralarını ad ve soyad bilgisi ile başkalarıyla bu kadar kolay paylaşabiliyorsa söylenecek söz kalmıyor geriye. git gide insanlarda mahremiyeti yok ediyorlar, ortadan kaldırıyorlar. düşünsenize, tanımadığınız birisi sizin numaranızı ortak arkadaşınızdan alıp sizi arasa, numaranı bilmem kimden aldım dese... kaç taneniz "aa ne iyi yapmşsın 🙂 " dersiniz? bu daha fenası. 😀