S20fe güzel telefon kamerası yeterli fakat üst düzey değil, özellikle ön kamerası. Bunun dışında herşeyi çok güzeldi kullanımımda, snapdragon olmalı lakin 😉
Sanki trackball daha iyi gibi, denemek lazım
https://www.hepsiburada.com/logitech-mx-ergo-kablosuz-konforlu-trackball-mouse-siyah-p-HBV000008T1RK
Xiaomi sakın almayın yazılım kötü, mi8,m9,mi10t pro vardı bende vowifi sağlıklı çalışmıyor.
Xiaomi bütçeden dolayı alınıyor ama yazılım ne yazık ki iyi değil. O yüzden birçok öneride öncelik verilmesine karşıyım artık. İnceleme yapanlar kullandıkları ölçüde öneriyorlar ama mi10t pro yu az daha yere fırlatıp kıracaktım sonra sattım. Yahu bir telefon konferans görüşmesini yapmaz mı? Biriyle görüşüyordum ikinci kişiyi ekleyemedim kapatıp durdu tam bir rezillik..
Android tarafında sizin alacağınız model oppo reno 4 pro olabilir. Müthiş kararlı herşeyi çalışan bir cihaz, 720g olduğuna bakmayın yazılımdan ötürü performans iyi,pil süresi çok iyi.. Ha ben kullandığım cihazı yazdım tabi alternatifler çok.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Smart balance aldık işimizi gördü 👍