Toprağa gömerek veya denize dökerek imha ediliyorsa bizim memlekete zararı maksimum ama yakarak imha ediyorlarsa önce bize sonra tüm dünyaya zarar veriyorlardı. En ucuz hangisi ise kesin onu yapıyorlardır. Kimseye hayrı olmuyor bu plastik işinin
Bu tablodan benim anlamadığım; en fazla çöp ithal eden 5 ülkenin toplamı, neredeyse sadece Japonya’nın çöp ihracı kadar yapıyor. Daha 2. sıradaki Almanya, USA vs var. Bu kadar yüklü çöp ihraç edip, bu kadar az çöp ithal eden varsa bu çöpler nereye gidiyor? Okyanuslara mı?
Toprağa gömerek veya denize dökerek imha ediliyorsa bizim memlekete zararı maksimum ama yakarak imha ediyorlarsa önce bize sonra tüm dünyaya zarar veriyorlardı. En ucuz hangisi ise kesin onu yapıyorlardır. Kimseye hayrı olmuyor bu plastik işinin
plastik geri dönüştürülüyor. ne yakılır ne de gömülür. Geri kazanılmış plastik çok yaygın.
@hamitozlu evrim ağacı 2 tane video paylaştı, izleyin.
@hamitozlu Evrim ağacı öyle demiyor. Bu ifade tamamen plastik firmalarının sallamasıymış
@achfighter @august @yunusemre o firmalardan bir kaçına danışmanlık yaptım. Tam tersi kesinkle.
Geri dönüşmüyor buraya göre
https://youtu.be/aDCznz8rINY
Bu tablodan benim anlamadığım; en fazla çöp ithal eden 5 ülkenin toplamı, neredeyse sadece Japonya’nın çöp ihracı kadar yapıyor. Daha 2. sıradaki Almanya, USA vs var. Bu kadar yüklü çöp ihraç edip, bu kadar az çöp ithal eden varsa bu çöpler nereye gidiyor? Okyanuslara mı?
Doğru, ihraç ve ithal sayıları tutarsız. Sanırım en büyük sayılar değil de belirli ülkeler seçilmiş.