Çok satanlara bir bakayım dedim, iphone 11 halen en çok satan model hem de 17bin TL’ye 🙂
Güzel model, kullandım da hatta hala kullanabilirim belki; ama 3 seneden fazla olmuş çıkalı.
Demek insanlar için başka mantıklı cihaz yok, piyasa o kadar kötü..
Çok satanlara bir bakayım dedim, iphone 11 halen en çok satan model hem de 17bin TL’ye 🙂
Güzel model, kullandım da hatta hala kullanabilirim belki; ama 3 seneden fazla olmuş çıkalı.
Demek insanlar için başka mantıklı cihaz yok, piyasa o kadar kötü..
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yeniler çok pahalı olmasa şu devirde en az 12 almak lazım.
Bu da bir gerçek eğer kişinin özel bir ihtiyacı yoksa veya teknoloji hobisi değilse düz modeller gayet mantıklı makul cihazlar.
bu arada 3 yıllık baz model 64 gb telefon 2 asgari (asgari de değil artık nerdeyse ortalama ücret oldu) ücret kadar.
Bunu hiç bir ülkede bu şekilde satamazsın nasıl kanıksamışsak.
En yeni tepe model telefon 1 1,5 aylık maaş diye aşırı pahalı asla almam diyor bir çok kişi. Biz ise zorundayız
15-16K bütçeye alınabilecek en f/p telefon. 3 sene önce de öyleydi.
6.5dan buralara çıktı 🤣🤣🤣
s20 fe 12 lira olmuş 🤣🤣🤣
Kaçtı ki
@undefined 4.5-5 den buralara geldi.
11 mantıklı bir cihaz değil bence. Ekranını beğenmemiştim incelediğimde
Android de düzgün cihaz yok ki
Hepsi birbirinden leş
16-17k’ya z flip 3 var mesela?
dunya kadar fistik gibi telefon var o paraya, millet marka pesinde...