https://www.youtube.com/watch?v=_WJxQlIzD1s
3.100 liraya almış. 2.500'e mail adresimden ulaşana inceledikten sonra satacağım demiş. İhtiyacı olan baksın. Bu arada telefon parasına göre dolu dolu bir telefon. 90 hz Amoled ekran bile var.
https://www.youtube.com/watch?v=_WJxQlIzD1s
3.100 liraya almış. 2.500'e mail adresimden ulaşana inceledikten sonra satacağım demiş. İhtiyacı olan baksın. Bu arada telefon parasına göre dolu dolu bir telefon. 90 hz Amoled ekran bile var.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
cpu boş değilse iyi fiyat
Muhtemelen zamlardan önce almış çünkü şuan fiyatı 4 bin olmuş. 🙁 MediaTek Helio G80 işlemci varmış bu arada.
Video altındaki linkte 3087 lira hala
Mediatek olduğu için ucuz
A32 nin parmak izi okumasi bile yavaşti bunu düşünemiyorum, bu paralari verene kadar ikinci el cihaz daha mantıklı sanki
Babama aldık, gayet güzel cihaz