TeknoSeyir Çekim Hataları 2019-2020
TeknoSeyir'in yeni Çekim Hataları 9. yaşında yayında.
TeknoSeyir'in yeni Çekim Hataları 9. yaşında yayında.
Türkiye'nin ilk oyun dergisi 64'ler'in hikayesini o dönemleri bizzat dergide yaşamış konuğumuz Orhan Cevher'den dinliyoruz.
64'ler dergisinin sayılarına ulaşmak için 64ler.com ve retrodergi.com sitelerini kullanabilirsiniz.
Levent abi başta çok mutlu da, Konuk Prhan Cevher aralıksız konuştuğu için sona doğru enerjisi düşüyor. Yine de efsaneleri saha da görmek güzel...
Videoda bahsi geçen türk oyunlarından hançer vardı bende orijinal ve kıtapçıklı :))) amiga 500 dün kurdum hala çalışıyor oyunlar :))))
Tolzu Raflar'ın yeni bölümünde 20 yıllık laptopların kapaklarını son bir kez açıyoruz.
Hp omnibook buradaki sanırım https://youtu.be/r7nlfW07dk8?t=1118
Asus EEE PC Netbook bende var.
Aşağı yukarı 9 senedir taş gibi sorun çıkarmadı ama günümüzde aşırı yavaş kalıyor. Torrent box olarak kullanıyorum. 😀
Levent Pekcan'a ait olan Asus F3J modeli max 2944 MB RAM görüyor aslında, bilginiz olsun.
Tüm dünya genelinde satılan F3J modelleri (F3JC, F3JM, F3JP, F3JR, ...) BIOS'da ve POST ekranında modeline göre 2942-2944 MB Ram tanımlıyor. Dolayısıyla işletim sistemleri de 64bit olsa bile max. 2.87 GB Ram görüyor ve kullanabiliyor.
Bu kısıtlama direkt olarak Intel i945PM chipsetinden kaynaklanMıyor, aynı chipseti kullanan başka notebooklarda 4GB Ram kullanabilenler var çünkü. Problem BIOS'dan (veya bir ihtimal diğer bileşenlerden) kaynaklanıyor gibi görünüyor.
Eğer 2+1GB veya 2+2GB Ram modülü takılırsa 2944 MB (3072 veya 4096 değil) Ram kullanılabilir hale gelir, hatta yine Dual Channel olarak. Küçük bir hesap yaparsak 2GB Ram'e göre %44 Ram artışı olacaktır ve bu da bence gayet yüksek bir kazanım.
Kısaca o Asus F3J (F3JC sanırım) modeli Win7-Win8 32bit veya Linux Mint vs. ile daha epey iş görür , emekliye ayrılmasın, yazık. 🙂
LP: "...daha da çalışacak, insanları bilgisayarla tanıştıracak inşallah, canının yettiği kadar ..." 🙂
@gamsizm @leventp

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.



Sansürsüz versiyonu plus abonelerine mi açık? 😄
Çok iyidi gündem bozukluklarından komplolardan sonra iyi geldi.
Teşekkürler.
E-sporcular Levent abi’yi evinden alır 😱 hem de helikopterle 😂
Hamdi çok gömmüş 🙂