neden işlemciyi sökmediniz. onunda modeline bakarak uyumlu bir pentium 4 taksanız uçar o :D. ben 2009 da aldığım i3 işlemcili laptopumu i7 ye yükseltmiştim. hiçbir sorun çıkmadı
neden işlemciyi sökmediniz. onunda modeline bakarak uyumlu bir pentium 4 taksanız uçar o :D. ben 2009 da aldığım i3 işlemcili laptopumu i7 ye yükseltmiştim. hiçbir sorun çıkmadı
Nokia lumia 900 muydu neydi bi model cikarmisti da 180 gr diye millet tugla muamelesi yapmist . Bu da cok farkli degil. Performans ust duzey ama fiyat araligindaki rakiplerle bas edemez. 1.8 islemciliyide dusuk diye kimse almaz. Yazik oldu guzelim cizgilerini bozdular.
Lg g2 aldim yilin basinda. 5 ay oldu alali ve diyorum ki hele ki almis kafami kurcalamamisim. G2 her isimi fazlasiyla goruyor. Kapitalist sistemin tuketim cilginligina kapilmadigima cok mutluyum. 2 kusur bin tl si olmadigi icin evlenme sikintisi ceken ciftler vardir. Bu ulke icler acisi ki o ciftlerin en az birinde de 2 bin tl ustu cihaz vardir. Yazik
Ne kadar elestirmisiniz beee. Zwvkler ve renkler ancak bizim ulkemizde tartisma konusu olur zaten
ooohooooo ben niyeti bozmasam hayırlısı olacak sanırım. @can ve @lawnmower bu duruma bi yorum yapabilirler mi peki. tamamen kaçmam gereken bir araba mıdır bu 307
@can ustunkoru gecildigi icin oyle dedim :). Yorumunuzu merak ediyordum yorum yapmadiginizi gorunce sasirdim. Adamlar hidrojenle calisan arabayi satisa sundu yada sunacak hic ustunde durmadiniz ne biliyim ben seviyorum honda kadar olmasada.
Bitiniz de hic olmasin. Benimde olmadi Allah korusun 😉
yaa al z2 g2 geç deyince siz bi mutlu oldum bi mutlu oldum :D.. fuar öncesi g2 almıştım. ne iyi yapmışım dedim kendime 😀
2007 2012 arası modellleri çok kötüydü fakat çıtayı gereken yere çekmediler mi sizcede. abd de lexus adıyla mükemmel işler yapan toyotaya bende anlam verememiştim fakat tüketiciye cvp vermeye başladılar sanki. baktılar düşük hacimli turbo beslemeler yaygınlaşıyor adamlar 1.2 lt 112 hp motor tanıttı. 1.6 dizelini aurise de getirdi (bmw den aldığı) ayrıca auriste bağımsız süspansiyon kullanacak artık. bunlara hiç değinmediniz. her marka bir ara bocalıyor saçmalıyor diye videoda kendiniz diyorsunuz. efsane motorlarıyla motor numaralarını milete ezberleten bi markadan bahsediyoruz haksız mıyım
inceleme çok yüzeysel ve umursanmaz olmuş.. kalemin neler yaptığından pek bahsetmemşsiniz.. ayrıca tek elle kullanım modu var onu hiç göstermemişsiniz.. işinizi tam yapardınız eskiden
nikonun video çekerken diyaframı ayarlamaya izin vermeme sorunu düzeldi mi bu modelde acaba ??
ben oyun da rahatça ynayabileceğim notebook bakıyorum tam buldum dedim ama lenovo y500 ün parlak ekranlı olduğunu öğrenince ondan vazgeçtim.. onun gibi olan bilgisayarlar yaygınlaşır mı sizce yoksa beklediğime değmeyecek bir ümidin peşinde miyim 😀 ??
external yerine güzel Türkçemizdeki güzel ''harici'' kelimesini kullansanız daha yakışıklı olur sanki 😀
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Rodaji yeterince acik ve net anlatmisiniz. Tesekkur ederim. Fakat sorum baska @can @lawnmower . motorun icinin temizlenmesi icin kullanilan yag katkilari var. Wurht gibi falan. Bu katkilar yag degisiminden hemen once kullanilip kurum baglamis yerlerin acilmasini sagliyor. Kullanimi sorunlara sebep olur mu. Hic bu konuya girismemeli miyiz. Girisilecekse kac binde bir uygulanmali ?