• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ec038
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 10.03.2015
  • ec038 @ec038

    Rodaji yeterince acik ve net anlatmisiniz. Tesekkur ederim. Fakat sorum baska @can @lawnmower . motorun icinin temizlenmesi icin kullanilan yag katkilari var. Wurht gibi falan. Bu katkilar yag degisiminden hemen once kullanilip kurum baglamis yerlerin acilmasini sagliyor. Kullanimi sorunlara sebep olur mu. Hic bu konuya girismemeli miyiz. Girisilecekse kac binde bir uygulanmali ?

    27 Mart 2016 - 10:09 Beğen
  • ec038 @ec038

    neden işlemciyi sökmediniz. onunda modeline bakarak uyumlu bir pentium 4 taksanız uçar o :D. ben 2009 da aldığım i3 işlemcili laptopumu i7 ye yükseltmiştim. hiçbir sorun çıkmadı

    25 Ağustos 2015 - 19:05 Beğen
  • ec038 @ec038

    Tacomada iii 🙂

    24 Haziran 2015 - 23:41 Beğen
  • ec038 @ec038

    Nokia lumia 900 muydu neydi bi model cikarmisti da 180 gr diye millet tugla muamelesi yapmist . Bu da cok farkli degil. Performans ust duzey ama fiyat araligindaki rakiplerle bas edemez. 1.8 islemciliyide dusuk diye kimse almaz. Yazik oldu guzelim cizgilerini bozdular.

    24 Haziran 2015 - 23:05 Beğen
  • ec038 @ec038

    Lg g2 aldim yilin basinda. 5 ay oldu alali ve diyorum ki hele ki almis kafami kurcalamamisim. G2 her isimi fazlasiyla goruyor. Kapitalist sistemin tuketim cilginligina kapilmadigima cok mutluyum. 2 kusur bin tl si olmadigi icin evlenme sikintisi ceken ciftler vardir. Bu ulke icler acisi ki o ciftlerin en az birinde de 2 bin tl ustu cihaz vardir. Yazik

    28 Mayıs 2015 - 01:49 Beğen
  • ec038 @ec038

    Ne kadar elestirmisiniz beee. Zwvkler ve renkler ancak bizim ulkemizde tartisma konusu olur zaten

    02 Nisan 2015 - 23:50 Beğen
  • ec038 @ec038

    Turkcesi 3 kurusa 5 kofte yok 🙂

    18 Mart 2015 - 13:30 Beğen
  • ec038 @ec038

    Tskler @lawnmower. Honda cok tutuluyo bu aralar arastirayim biraz

    17 Mart 2015 - 18:20 Beğen
  • ec038 @ec038

    ooohooooo ben niyeti bozmasam hayırlısı olacak sanırım. @can ve @lawnmower bu duruma bi yorum yapabilirler mi peki. tamamen kaçmam gereken bir araba mıdır bu 307

    17 Mart 2015 - 15:35 Beğen
  • ec038 @ec038

    @can ustunkoru gecildigi icin oyle dedim :). Yorumunuzu merak ediyordum yorum yapmadiginizi gorunce sasirdim. Adamlar hidrojenle calisan arabayi satisa sundu yada sunacak hic ustunde durmadiniz ne biliyim ben seviyorum honda kadar olmasada.

    Bitiniz de hic olmasin. Benimde olmadi Allah korusun 😉

    13 Mart 2015 - 04:43 Beğen
  • ec038 @ec038

    yaa al z2 g2 geç deyince siz bi mutlu oldum bi mutlu oldum :D.. fuar öncesi g2 almıştım. ne iyi yapmışım dedim kendime 😀

    11 Mart 2015 - 01:29 Beğen
  • ec038 @ec038

    2007 2012 arası modellleri çok kötüydü fakat çıtayı gereken yere çekmediler mi sizcede. abd de lexus adıyla mükemmel işler yapan toyotaya bende anlam verememiştim fakat tüketiciye cvp vermeye başladılar sanki. baktılar düşük hacimli turbo beslemeler yaygınlaşıyor adamlar 1.2 lt 112 hp motor tanıttı. 1.6 dizelini aurise de getirdi (bmw den aldığı) ayrıca auriste bağımsız süspansiyon kullanacak artık. bunlara hiç değinmediniz. her marka bir ara bocalıyor saçmalıyor diye videoda kendiniz diyorsunuz. efsane motorlarıyla motor numaralarını milete ezberleten bi markadan bahsediyoruz haksız mıyım

    11 Mart 2015 - 00:17 Beğen
  • ec038 @ec038

    toyotayı bitiniz kadar sevmiyorsunuz @can @lawnmower özel bi sebebi var mi ?

    11 Mart 2015 - 00:04 Beğen
  • ec038 @ec038

    corolla incelemesi olacak mı ? 🙂

    27 Mart 2014 - 16:14 Beğen
  • ec038 @ec038

    bu tarz incelemenin fikri bnden mi çıktı ne 🙂

    19 Ocak 2014 - 04:06 Beğen
  • ec038 @ec038

    inceleme çok yüzeysel ve umursanmaz olmuş.. kalemin neler yaptığından pek bahsetmemşsiniz.. ayrıca tek elle kullanım modu var onu hiç göstermemişsiniz.. işinizi tam yapardınız eskiden

    11 Ocak 2014 - 01:42 Beğen
  • ec038 @ec038

    nikonun video çekerken diyaframı ayarlamaya izin vermeme sorunu düzeldi mi bu modelde acaba ??

    20 Ekim 2013 - 22:27 Beğen
  • ec038 @ec038

    ben oyun da rahatça ynayabileceğim notebook bakıyorum tam buldum dedim ama lenovo y500 ün parlak ekranlı olduğunu öğrenince ondan vazgeçtim.. onun gibi olan bilgisayarlar yaygınlaşır mı sizce yoksa beklediğime değmeyecek bir ümidin peşinde miyim 😀 ??

    26 Ağustos 2013 - 01:48 Beğen
  • ec038 @ec038

    external yerine güzel Türkçemizdeki güzel ''harici'' kelimesini kullansanız daha yakışıklı olur sanki 😀

    23 Ağustos 2013 - 01:35 Beğen
  • ec038 @ec038

    önyrgı olabilir evet 🙂

    23 Ağustos 2013 - 00:13 Beğen Sil
  • Durum (1)
  • Yorum (155)
  • Takipçi (19)
  • Takip edilen (21)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#BirazMüzik

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Bluelight Mini USB Fan

19

Dunth DU-SP073

8
Tümünü gör

Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum