Temel düzeyde kullanım varsa. Onlyoffice çok iyi program.
@cestlavie hocam. 0.2.2 sürümü kuruldu. Fakat 0.2.3 sürümü yine açılmıyor. Antigravity ile login oldum tavily key girdim. Chatbot olarak güzel. Daha tam kapasitesini keşfedemedim. Çok özellik var ama nasıl aktif oluyor orası karmaşık. Genel olarak güzel olmuş elinize sağlık. Kullanımı daha iyi ve efektif yapacak önerileriniz var mı?
İki sürümüde denedim hocam. Bir değişiklik yok. Windows tarafında sıkıntı yok.
Office uygulamaları gelişen llm modellerine tam entegre olamadı gibi hissediyorum. Yani bir ide deki llm gibi hissetirmiyor.
Windows edge,mac chrome, android firefox,ios orion. Ne varsa kullanıyomuşum ya ben şimdi farkettim jfjfkfk
Güzel cihaz hayırlı olsun. Bende bayadır streamer kullanıyorum. Kumandasının televizyondada kullanılması güzel. Ses kısma açma tv box ve tv ayrı ayrı oluyordu bunda bütünleşik tv sesi direkt.
@distor eskiden kodlama öğrenip bu tip şeylerle çok uğraşıyordum. Yıllar sonra gpt 3 ile ai yayıldı dil öğretiminde çok başka seviyelere getirdi fakat ben hala öğrenemiyorum kgkfk. Daha doğrusu kullanma motivasyonu ve öğrenme isteği yok. Yapay zeka ile kod yazma işi uçtu kaçtı ama içimden yazmak oluşturmak gelmiyor. Erişebilirlik artarken istek azalıyor. Bir tek bende mi bu var? Siz nasıl yapıyorsunuz?
Zamanında bunu pythonu öğrendiğim zamanlar yapmıştım. Yabancı dizilerin str dosyalarını analiz ediyordum. Kodu yazıp sonuç alanakadar hevesliydim. Onlarca diziden kelime listeleri çıkardım. Hiç birine bakmadım öğrenmek için 😀.
Yeni yıldan önce 120 gün kullanıp daha sonra ocak ayı ile sıfırlanıp 120 gün daha kullanma hakkı kalkıyor mu? Sim takıldıktan itibaren 365 gün periyodu mu başlıyor?
Htc one m7, iphone 5S, oneplus one efsane telefonlardı. Şimdi aynı tadı almıyorum telefonlar uçup kaaçsada
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@panaviatornado only