@cestlavie hocam seline uygulamanızın en son sürümünü ve 0.1.7 sürümünü macbook m1 cihaza yükledim fakat açamadım. "Seline" hasar görmüş olduğu için açılamıyor. Onu Çöp Sepeti'ne taşımalısınız. Hatası alıyorum. Birde uygulama büyüklüğüde hiç kullanılmadan 1.2 Gb. Bana biraz fazla geldi. Ne yapmalıyım?

BeğenFavori PaylaşYorum yap