Özellikle iş hayatınızda kullandığımız programların eksikliğini hissettiğiniz durum var mı? Çok yüzeysel soruyorum, mesela excel kullanıyorum otomatik whatsapp paylaş butonu yok gibi şeyler olabilir.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Office uygulamaları gelişen llm modellerine tam entegre olamadı gibi hissediyorum. Yani bir ide deki llm gibi hissetirmiyor.
Outlook ve Excel arasında bir bağlantı olsa iyi olurdu mesela gönderdiğiniz maildeki ürününün ismini saatini,geçip geçmediğini bir şekilde index tutsa hatta ordan rapor oluşturma vs yapabilse muhteşem olurdu.
Bir çizimimi otomatik yapmaya çalışıyordum. Her seferinde tekrar tekrar çizmemek için. Ana mantık aynı oluyordu çizimde ama ölçüler farklı farklı. Autocad’te Arc ölçüsü verirken ille de tıklamak gerekiyordu. Diğer çizimleri, ölçülendirmeleri excel’de hesaplatırıp, komut satırına giriyordum ve pat diye yapıyordu uygulama ancak arc için bu mümkün olmuyordu. Arc’ın ölçü vereceğim kısmını çizdirip sonra elle ölçü veriyordum.
Yani sonuçta arc’ın ölçü gösterimi de formülize edilse edilir. Ama nedense bir onu atlamışlar
ofis programların hepsi neden bir arada değil en çok bunun eksikliğini yaşıyorum. Örneğin excel bir sayfa word bir sayfa sunum bir sayfa excel olsun....