Avatardan Hatırlarsınız 🙂

Toph Beifong
(avatar)
http://tophwei.deviantart.com/

#Cosplay

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

Siyaseti sevmem, şimdi kuracağım cümleler herhangi bir siyasi parti, organ yada şahsa değildir. Doğrudan devlete ve devletin yürütmesindeki ilgili makam sahiplerine soruyorum; SOMA faciasının üzerinden 2 ay geçti. Hepimiz üzüldük ağladık. Yeni bir SOMA faciasının yaşanmaması için ne yaptınız? AFAD üzerinden dünyanın yardım bağışını topladınız. Açıklanan 42 milyon Türk Lirası. Bende para verdim. SOMA'ya bir kuruş ulaştırılmamış. Acaba adres karıştı da paralar SOMA yerine Somaliye mi gitti? Devlet olarak üstüne mi çöktünüz? Benim paramın bir kuruşu bile ihtiyaç sahibine ihtiyaç ANINDA, SOMA'ya gönderilmeyip farklı bir amaçla kullanılırsa ben o parayı haram zıkkım ederim. SOMA'da vatandaş perişanları oynuyor. Acaba devlet uyuyor mu? Şahısları karıştırmazsanız sevinirim. Bu yazıyı herkesin okuması SOMA'nın bir anlık bir olay gibi aktarılıp, Van depremi gibi gelip geçip unutulmaması amacı ile paylaştım. Haddimi aştıysam kusuruma bakmayın.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9
  • Galaksi Taksi @myownkaos

    Van da hala konteyner bir köy var. 7 8 ay sürer bu işler tık diye olmaz diyen arkadaşlarımın dikkatinden kaçıyor sanırım; van depremi olalı bayağı oldu. neyse beyler siyaset miyaset bu işler bizim gibi 3. dünya ülkelerinde böyledir.

  • ycgurdal @ycgurdal

    Burda yorum yazanlar Soma'lı olmadığı için sorun yok kardeş. Baksana daha o paraların 7-8 ay faizini yiyeceklermiş, falanmış. Ki tobb'un verdiği çek de karşılıksız çıkmış.
    Şaşırdık mı ? Hayır !

  • SerhatSoylemez @serhatsoylemez

    Devlet her sene tonlarca vergi topluyor ve kimse benim vergim nereye gidiyor diye sorgulamıyor. İnsanlar sorgulamayı bırakmış. Herkes devletin uygulamalarını kanıksamış. Umursamazlık hat safhada. Laçka olmuşsunuz artık buna başka ne denir. Vay bu milletin haline. Umarım bir gün siz de sıkıntı yaşamazsınız.

  • Müdavim @monk

    İsterse 5 tane daha Soma faciasi yaşansın bu ülkede, hiç bir değişiklik olmaz, Gölcük demişsiniz haklısınız, o büyüklükte bir deprem daha olsa yine aynı kayıplar yaşanacak, çünkü somut bir şey yapılmadı yapılmaz da.

    Ben yardım toplanmasını da anlamıyorum, orada sonuçta devletin de ortak olduğu bir ihmal var.Gereken yardımı devlet yapsın sorumluluğu oranında, zaten vergilerimizden yapacak ama direk hadi Soma için para topluyoruz demek bence yanlış başka kuruluşlarca ya da AFAD ile yardım toplamak.

    Ankara'yı ve İstanbul'u kaç dönemdir yöneten zihniyet ortada ama yağmur yağdığında akan selden hiç biri kendini sorumlu tutmaz, hep unutturulur.Altyapı yapılmaz, üstyapıda ise havuz, ömrü 2 ay olan çiçek dikimi yapılır.Altyapıyı görme imkanı olmadığından oy gelmez çünkü !

Anadolu'nun varlığının 160 milyon yıldan fazla olması düşünüldüğünde Ankara'da bulduğum bu fosillerin kaç yıllık olduğunu tahmin bile edemiyorum.(Bu fosilleri değerlendirebileceğim bir yer varsa lütfen beni bilgilendirin.)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 17

Mount&Blade'in mutfağı Taleworlds ofisindeyiz

TeknoSeyir, Mount & Blade serisinin yapımcısı Taleworlds Entertainment'i Ankara ofislerinde ziyaret ediyor. Videomuzda hem Taleworlds ekibini ve ofisini tanıyor, hem de geliştirmekte oldukları yeni oyun Bannerlord üzerine ilk ağızdan bilgiler alıyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 86