
Siyaseti sevmem, şimdi kuracağım cümleler herhangi bir siyasi parti, organ yada şahsa değildir. Doğrudan devlete ve devletin yürütmesindeki ilgili makam sahiplerine soruyorum; SOMA faciasının üzerinden 2 ay geçti. Hepimiz üzüldük ağladık. Yeni bir SOMA faciasının yaşanmaması için ne yaptınız? AFAD üzerinden dünyanın yardım bağışını topladınız. Açıklanan 42 milyon Türk Lirası. Bende para verdim. SOMA'ya bir kuruş ulaştırılmamış. Acaba adres karıştı da paralar SOMA yerine Somaliye mi gitti? Devlet olarak üstüne mi çöktünüz? Benim paramın bir kuruşu bile ihtiyaç sahibine ihtiyaç ANINDA, SOMA'ya gönderilmeyip farklı bir amaçla kullanılırsa ben o parayı haram zıkkım ederim. SOMA'da vatandaş perişanları oynuyor. Acaba devlet uyuyor mu? Şahısları karıştırmazsanız sevinirim. Bu yazıyı herkesin okuması SOMA'nın bir anlık bir olay gibi aktarılıp, Van depremi gibi gelip geçip unutulmaması amacı ile paylaştım. Haddimi aştıysam kusuruma bakmayın.







makyac photoshop geri kalanı allah vergisi:)
Valla ben sonuca bakarım sonuçta bu bir sanat 🙂
çöp 😀
cok iyi yapmis kiz helal olsun 😀