Rock Zircon Kulakiçi Kulaklık

♦ Önsöz

Merhabalar. Bu ürünü size inceleme sebebim bu incelemenin f/p olarak tavsiye niteliğinde olması.
Ürünü Banggood'dan takipli çin postası biçiminde aldım. Elime geçmesi tatille birlikte bir ayı buldu.
Ses sistemleri konusunda çok fazla bilgi sahibi değilim o yüzden daha çok olayları giriş seviyesinde anlatmaya çalışacağım.
Ürün linki;
Bu ürünü tavsiye ederek almamı sağlayan ve kafamdaki boşlukları çözen başta @yasin'e ve Telegram grubundaki tüm arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım.
Neyse lafı uzatmadan izlenimleri paylaşmaya başlayalım 🙂
♦ İzlenimler

Türkiye'den önceden aynı fiyatına aldığım Sony MDR-EX15LP'nin temassızlık sorunları bahanesiyle bu kulaklığa geçince giriş seviyesi bir Sony almakla büyük bir kazık yediğimi anladım. Türkiye'deki mağazalar kulaklıkları cidden pahalı satıyor. Rock Zircon'u kullanmaya başlayınca bende bir devrim etkisi yaşattı. 🙂
Kulaklıkta ilk farkettiğim sesi ne kadar yükseltirsek yükseltelim o sesin tadı bozulmuyor.
Önceki kulaklığımda tizler patlıyordu fakat bunda böyle bir şey deneyimlediğim kadarıyla söz konusu değil. Hatta telefonum General Mobile 4G 'nin bildiğiniz üzere ses gücü yetersiz olsa da bu kulaklıkta son ses dinleyemedim (kulağa zarar vericiydi). Hatta telefonumun bu kulaklığa yeterli gücü veremediğini düşünüyorum.
Bu kulaklığın size vereceği etki geçeceğiniz kulaklıktan ve kullandığınız ses çıkışına göre değişkenlik gösterebilir.
Bu kulaklık sizlere basların gizemli derinliğini sunup enstrümanların daha tok ve anlaşılır bir biçiminde yansıtması ile solistin arkasındaki o gizemli dünyanın kapıları size açılıyor. ( Reklam metni gibi oldu çaktırmayın. 😛 )
Şaka bir yana , baslar ve tizler kulağıma güzel ve sorunsuz geldi. Ses berrak ve boğuk olmadan çıkıyor.

( Kulaklığın iç kısmı )

Kulaklığın ayrım kısmına kadar kalite hissiyatı gösteren örgü ile geri kalan kısmı ise sağlam bir plastik ile örtülmüş. Sağ kısmın hemen altında ise düğme kısmı bulunmakta bu düğmenin arkasında ise mikrofon alıcısını görüyoruz.
Yani tasarımı hiçde fena değil. Öyle kalitesiz aşırı ucuz çin malı kulaklar gibi değil.
Markası size yabancı geldiği için kafanızda sakın olumsuz algı olmasın. Başta bende bu algıya düştüm fakat insanların yorumlarını dikkate aldığımda ve denediğimde hiçde öyle olmadığını fark ettim. 
Kulaklık paketinin içinden yedek podlar ve bir yıllık garanti belgesi çıkmakta.
Bu arada garantinin buradan nasıl işe yarayacağını bilmiyorum ama kendisi 1 yıllık vermiş. Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yorum olarak belirtirseniz sevinirim.
♦ Ses Değerleri
Kulaklığın yansıttığı değerlerin tablosunu aşağıda belirttim ayrıca diğer alternatif modeller arasında karşılaştırmak için bu tablolara göz atabilirsiniz.
Rock Zircon

Xiaomi Piston 3

Xiaomi Hybrid
♦ Meraklısı İçin Detaylı Bilgiler ;
- İç Direnç : 16Ω±15%
- 8mm NdFeB speaker
- Kulaklık Hassasiyeti : 93Ω±3dB ( 1Khz ve 1mW'de)
- Kulaklık Frekans Tepkisi : 20-20000 Hz
- Mikrofon Hassasiyeti: -40dB±3dB@1kHz,0dB = 1V/pa
- Nominal giriş gücü : 1Mw
- Maksimum giriş gücü : 3mW
→ Sonsöz
Fiyatının hakkını veren ender kulaklıklardan biri olacağını düşünüyorum. Seviyesine göre baya iddialı. Malzeme kalitesini iyi buldum. İleride kullanımıma göre nasıl olduğu tam olarak anlaşılacaktır.
Kişisel düşüncem, genel olarak Türkiye'den kulaklık almak tek kelimeyle pişmanlıktır. Paranızın yazık olma ihtimali daha yüksektir.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Elimden geldiği kadar yazmaya çalıştım. Hatalarım olduysa affola. Fikriniz varsa lütfen belirtmekte çekinmeyin.
Sağlıcakla kalın. 🙂


#akış #GeneralMobile4G
çok güzel inceleme olmuş ellerine sağlık.
Sağ ol teşekkürler 🙂
süper olmuş 😛 😛 🙂 🙂
😛 Rica ederim.
O kadar yani? 🙂
bende tşkkirler sipirmenden beklerdim oysa 🙁
@cengiz O bana özel. 😀
@cengiz şşt ileride göreceksin. Burada yansıtmamaya çalışıyorum 😀
@night Bak sen, gizli basslar demek 🙂
Okudum, oldu mu ? 🙂
Tekrar hayırlı olsun, güzel kulaklık güzel inceleme.
Sağ ol 🙂
okumuş 😛
@night sizin gibiler yüzünden süper kahraman yetişmiyo memlekette 🙂
Eline sağlık güzel bir çalışma olmuş.
Rica ederim ne demek 🙂
Xiaomi Piston 3 kullanıyorum bu kulaklığa geçmeye değer mi ?
Piston 3'ü Deneyimlemediğim için kesin bir şey diyemem 🙁 . Bazı kullanıcılar Rock Zircon'un bir tık üstünde olduklarını iddia ediyorlar.
@night Bas konusunda nasıl iyi mi ?
@supermix bence fiyatına göre tek kelimeyle Enfes. Evdeki Snopy Rampage SN-R3'ten (kafa bantlı) bassları daha iyi. Hatta komple ondan iyi 😀
@night http://www.banggood.com/ROCK-Zircon-In-Ear-Wire-Control-Stereo-Nylon-Weaving-Stereo-Earphone-For-Cellphone-p-998892.html
@night http://www.banggood.com/Rock-Zircon-Stereo-Earphone-In-Ear-Headphone-For-Tablet-Cellphone-p-1024921.html
@night ikiside aynı ürün mü farklı olarak kaydetmişler
@supermix Aynı gibi görünüyor review'de verilen tasarımı ve ürünün fiyatları aynı.
@night birisinde tablet için diğeri telefon için mi çünkü birinde tablet cellphone demiş aklıma takıldıda
@supermix şöyle 3.5mm zaten evrensel bir giriştir. Denediğimde Notebook'ta , tablette ve telefonda sorunsuz çalıştı 🙂
@night hangisini alayım sence aklım fena karıştı
@supermix verdiğim linkteki model numarası ile senin gösterdiğin linkteki ile aynı. Yani istediğinizi gönül rahatlığı ile alabilirsin 🙂
Zaten Banggood bütün ürünlerini kendi deposundan veriyor yani aliexpress gibi farklı mağaza mantığı yok 🙂
Bu arada alıyorsanız şimdiden hayırlı olsun 🙂
@night kargo kaç günde geldi aşağı yukarı daha önceden alışveriş yapmıştım 1 ay gibi sürede gelmişti
@supermix 10 Haziran gibi siparişi verdim 17 Haziran gibi Çin'den çıktı 12 Temmuz'da teslim aldım 🙂
edit : Bu arada alacaksanız kargoyu takipli ederek almayı unutmayın. 2 dolar filan ama kargoyu takip etmek iyi bir şey 🙂
@night yarın vereyim sipariş o kadar iyi anlatmışsın ki alasım geldi piston 3 daha iyi olursa ana kulaklık olarak kullanabilirim
@night piston 3 oradan aldım zaten takipli olarak 2 dolar için takipsiz almak mantıksız bide elime ulaşmama ihtimalide artıyor 2 dolar için değmez
@supermix aynen çalınma kaybolma riskine karşı 2 dolar pek bir şey değil. Bu arada alırsanız lütfen karşılaştırmasını inceleme olarak sitede paylaşın 🙂
@night bu arada mikrofon var mı üzerinde bide ses aktarımı filan nasıl iyi mi
@supermix var. Çok denemedim ama denediklerimde sorun yaşatmadı sesimi iyi iletti 🙂 yani idare eder.
@night karşılaştırma olarak paylaşırım bakalım hangisi daha iyi performans sergilicek diğer forumlarda okuduğum bilgilere göre piston 3 den bi tık daha iyi olduğunu söylüyorlar
Değer. Arada bariz fark var.
@yasin bugün sipariş verdim bu arada bas konusunda nasıl piston 3 te baslar çok tat vermiyordu
@supermix Baslar gayet güzel, yüksek kalite müzik, poweramp ve eq ayarlarıyla müzik keyifini çok yukarı taşıyabilirsin. Ben buna Piston3'ten geçtim bu arada. Boşuna o kadar zaman Piston 3 kullanmışım. Bozuldu zaten. Vasatın biraz üstü bir kulaklık sadece.
@yasin sitede iki tane aynı kulaklıktan var acaba ikiside aynı ürün mü yoksa farklılığı var mı merak ediyorum siparişte verdim hangi daha iyisi onu alayım.
@supermix Aynı ikisi.
Hayırlı olsun. Güzel inceleme. Rock Zircon kullanın, kullandırın. Sen zircon aldırdığım 4. kişisin. 😀
Teşekkür ederim. 🙂
ep630 bu saatten sonra alınmaz çok eski kulaklık onun yerine rock zircon alman daha mantıklı
@leadtek-winfast bana kalırsa al fiyatıda çok pahalı değil ben aldım mı diye sorarsan fiyatından dolayı bi tane verdim sipariş beğenmezsem birine hediye ederim artık.
Daha iyidir 630'tan.
Aldığım ürün şüpheli diye geri çevrildi ilk defa başıma geldi ne yapmak lazım bilgili birisi var mı hiç
Çok garip sanırım olağanüstü halden kaynaklı bir sorun olabilir.
Paranı geri alırsın sorun olmaz. Daha sonra tekrar sipariş verirsin.
@yasin Daha önceden de sipariş yaptım neden böyle bi hata oluştu anlam veremedim.
@night nasıl yani anlam veremedim ne demek istedin ülkedeki olaylardan mı kaynaklandığını söylüyorsun
@supermix ohalden kaynaklı gümrük sorunu olduğunu düşünüyorum. Belki başka sebepler olabilir. Değişik bir durum.
@night olabilir tamde alacağım zamana geldi bi süre bekliyeceğim sonra belki alırım
Bende ürün yaklaşık 4 aydır falan kullanıyorum bi forumda öneriler üzerine almıştım. O zaman 30TL civarına almıştım. Ve çok net söylemeliyimki burdan bir kulaklık alsam 30TL'ye bu kulaklığın 1/10 performansını vermezdi ki daha önce modeli tam aklımda deil 60TL'lik bir kulaklık kullanıyordum. Gerçekten benim için büyük bir değişim oldu ve gayet de tüm sesler yerinde. Basslar tizler midler hepsi yerli yerinde incelemde de bahsedildiği gibi sesde ne bir boğulma ne de ses yükseltince cızırtılanma veya sesin kalitesinde bozulma var. Kısaca 30-40TL arasında satılan bu kulaklık bu perfrormans için bedeva arkadaşlar. Tedirgin olan varsa hiç durmasınlar...
Mikrafon deneyimi nasıl? Birde Hybrid kulaklığımdan buna geçersem ne hissederim?
@krky26 mikrofonu güzel bayağı, sorun yaşattırmadı. Sesler net gidiyor alıcıya.
Hybrid'den geçiş konusunda ise hybrid kullanmadığım için tam olarak bilemeyeceğim. @yasin 'in bilgisi olabilir.
@road Teşekkür ederim ilgin için, olmadı geçip deneyeceğim.
@krky26 Hybrid geçerseniz seslerin biraz daha soğuk olduğunu kulakiçi pedler biraz sert bi yapıda, değerlendirmeyi piston 3 göre yapıyorum ama Hybrid aşağı yukarı aynıdır
@supermix piston 3 ü de kullandınız sanırım xiaomi mi5s telefon aldım ona uygun kulaklık bakıyorum sizce piston3 mü yoksa rock zirconmu daha iyi secim olacaktır tşkler
@miskinsid eğer basları daha iyi olsun diyorsanız rock zircon daha iyi ama ben o kulaklığa alışamadım piston 3 daha iyi geldi nedendir bilinmez ama ikisi arasında seçim yapsam kesin piston 3 derim
2 aydır bende toplu taşımada kısaca dışarda bunu kullamnıyorum. EP630 da olduğu gibi hava tahliye deliği yok bu kulaklıkta yani kulağı emiyor sağlam takınca tıpa gibi sızdırmıyor(basları daha iyi hissettirmesinde bunun payı var. Onun dışında kablosu şimdiye kadarkilerin en orjinali benim elime geçen.
Birde ilginç bir tecrübe yürürken sağlam bir rüzgar geliyorsa karşıdan yanlardan mikrofon gürültüsü gibi rüzgarsesi yapıyor (tabi bu nadir bir senaryo) o sarı bölümdeki delikten gelen rüzgar sesi sanıyorum...
Bende aşağıdaki adresden aldım son derece memnunum.
https://www.gearbest.com/iphone-headsets/pp_234355.html?vip=3092625
Kablo baya hassas özenerek kullanın...
@loop benim aldığım kablodan gitti maalesef ki
Sizin zarar mı gördü