Görev adamı İphone 11

Eski bir İphone kullanıcısı olarak androide geçmek gibi bir hata yaptım ve 6s'imi satarak S10e aldım. Birlikteliğimiz iyi gidiyordu ama herşey yolunda olsada bir türlü ısınamamıştım. Fazla dayanamadım, 6 ayın sonunda sattım ve İphone 11'e geçtim. Bu incelemede yaklaşık 3 haftalık deneyimi aktarmaya çalışacağım.
İphone 11'in internette yüzlerce incelemesini bulabilirsiniz ama burada yeni nesil android ve eski nesil iphone kullanıcısı olarak deneyimlerimi aktaracağım. İlk olarak performanstan bahsedersek alet için diyecek çok birşey yok, yağ gibi akıyor. Optimizasyon zaten çok iyiydi, iyi donanımla da birleşince sorunsuz bi telefon ortaya çıkıyor. Malzeme kalitesi genel olarak iyi, dayanıklı ve premium his veriyor. Çok eleştirilen nokta ekrana gelirsek, bence başarılı. True tone ile iyi bir performans veriyor. S10e'nin hdrli, süper amoled ekranını hiç aratmadı. Siyahlar tam siyah değil sadece.Ekran çerçeveleri başta kalın geliyor ama zamanla alışıyorsunuz. Batarya konusunda eski iphone modelleri ve s10e ile karşılaştırılamaz. Pil sağlığını korumak için %80 civarına kadar şarj ettiğim halde instagram, whatsapp, biraz müzik, biraz youtube'lu kullanımda günü çok çok rahat çıkarıyor. Kamera performansını anlatmaya gerek duymuyorum, mükemmel çekiyor. Sözün özüne gelirsek; evet çok pahalı ama toplam pakete bakılınca alınacak en mantıklı telefon. 2. eli kuvvetli, sorunsuz servis, yaygın yedek parça, çok kılıf seçeneği, güvenlik, yazılım desteği vb vb.
Genel olarak deneyimlerim bu yöndeydi, merak ettiğiniz konular varsa yorum yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Yerinde bir karar
Güle güle kullanın. Ben de geçenlerde telefon değiştim iPhone 11 alacakken son anda vazgeçip mi 9t aldım. Arada hala keşke iPhone 11 alsaydım dememe rağmen yine de aşırı pahalı fiyatı aklıma geldikçe iyi ki almamışım diyorum.
Konu dışı ama benimde aklımı Redmi Note 8 çeliyor, pro olmayan.
@brave Aaa evet o da var. Daha vaktim var almaya, dursun cepte.
@brave Sıkıntı yok, birine aldıracağım adı bende kalsın :d
Aynı ikilemdeyim.aslında mi 9t tercihim olacak gibi ama kötü mi6 tecrübemden sonra xiaomideki yazılım bugları gözümü korkutuyor.
@hamido ekonomik kaygılarım olmasa iPhone 11 almıştım açıkcası. Ama bu aralar başka masraflarım da oldu. Dolayısıyla iPhone a vereceğim para ağır geldi. Sizin de benzer bir durum yoksa iphone alın geçin yine benim şahsi görüşüm 11den aşağı da almayın.
Aralarındaki fiyat farkı ne kadar peki
iphone 12 nin çıkmasına 7 ay var beklemedeyim, sırf 5g çıkar diye bekliyorum
Bak yazıya bak adam ıphone 6yı satıyor s10 alıyorsun sonra ısınamadım diyorsun ikisininde çıkış tarihlerine bir bak birde piyasadaki şimdiki değerine bak
Apple ürün yapıyor yıllarca kulana biliriz ıphone 5 ne zaman çıktı hala kullanan milyonlarca kişi var ıphone telefon piyasasında tartışılmaz bir numara nasılmı kanıtlarım iki telefon alalım birer sene sonra satalım ıphone dan 100 hadi 150tl zarar yaparım ama android 300-350 zarardayım