Saf android iyi hoşta.
Google klavye Türkçe harf desteklemiyor...
Eskiden ayarlardan açıyorduk.
Kaldırmışlar...
#AndroidOne
Son bir saat içinde 282 ziyaretçi, 127 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Marketten inmiyormu? Markettekinde sıkıntı yok.
Güncel sürümde, ben türkçe harfleri yazı yazarken görmek istiyorum.
S nin uzerine basılı tutup, Ş harfine basmak pratik degil..
@zyprexa Gboardın ayarlarında Türkçe Q klavye var seçince hepsi görünüyor.
Konumun içerisine, bu SS leri kim ekledi.
Ben eklemedim :/
Hacklendik sanırım.
Hemen bu kursu almalısın. https://teknoseyir.com/etik-hacker-kursu-ile-sanal-ortamda-kendinizi-savunun 😀 😀
nasıl eklenmiyor? Gboard ise kolaylıkla eklenebiliyor. Ben Kullanıyorum.
xperia klavyede imleci yönetme imkanı yok. En büyük eksisi bence bu.
Var diyen arkadaşlar, sanki coca colanın sırrını istedik.
Yardımlaşmadan uzaksınız. Ne cins insanlarsınız ya.
Q seçili zaten, ancak gene gözükmüyorlar klavyede.
ayarlar > dil ve giriş > sanal klavye > Gboard > Diller > Türkçe Q
Ekran görüntüsünü almış yazıyordum. Hemen yargılamayınız
Boşluk tuşuna basılı tutup Türkçe Q klavyeyi seçiniz.
@zyprexa aktif edebildiniz mi?
@144p Bu konuyu açmadan cok önce denemiştim bu yöntemi dostum ya.
@zyprexa aşağıdaki ekran görüntüsünde "QWERTZ" seçili görülüyor. Sadece "Türkçe Q" seçmelisiniz.
@144p Q diye birşey yok hocam.
Qwertz var bitek..
@zyprexa uygulamanız güncel mi? Güncel Gboard bu şekilde değil. Aosp android klavye bu şekilde.
Kontrol eder misiniz?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.inputmethod.latin&hl=tr
Ayarlardan klavye ayarlarina gidip gboardi secerseniz dil seciminde turkce qwertye basinca boyle secenekler cikiyor istediginiz burda var. Ayrica yardim istememissiniz direk yok demissiniz insanalrda oldugunu soylemis
Bu konuyu acmadan cok once denemistim zaten..
Custom rom mu bu? GBoard indirmeniz gerekiyor AOSP Keyboard'a entegre değil Türkçe desteği.
@orcun Silme tuşu küçük geliyor bana :/
m4 aqua kullandığım zamanlar evdeki bütün telefonlara kurmuştum. telefonu değiştikten sonra da kullanmaya devam ettim. Oyuncaklarından dolayı Gboarda geçmem gerekti. uzun zamandır da Gboard kullanıyorum. Gboard tuş diziliminde Xperia'nın aksine boşluklar olduğu için alışmakta çok güçlük çektim hep a eksik oluyordu yazdıklarımda 😀