arkadaşlar daha önce fotoğrafçıda çektirdiğim fotoğrafın numarasını fotoğrafçıya söylesem fotoğrafı mail atar mı? veya gitsem dijital olarak alabilir miyim? bir de bunun için ücret istiyorlar mı?

edit: eleman 5 tl ücret aldı ve fotoğrafın boyutunu küçültüp attı. bana 6x9cm büyüklüğünde vesikalık lazımdı ve işimi gördü 🙂 bundan sonra basar basar kullanırım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap