Evet, sıkıntı bu ürün onlar alsın diye yapılmamasına rağmen (çünkü bu alet 999 dolar), onlardan başkası alamayacak. Birgün bir hocamızla konuşuyoruz, bir arkadaş hocam asgari ücretli personel gidiyo iphone alıyo demişti, hoca döndü sen prestij göstergesi mercedese çalışıyosun o da iphone a çalışıyo ne farkın var demişti.
KDV'si ile herkesin beğendiği Mi5 telefonumun ikinci elinden 3 tane alınıyor. Saygıyla eğiliyorum Ayfon İks abimizin önünde 🙂 Gerçek bir zenginlik göstergesi olmuştur diyebilirim.
Zamanında bir telefon aldım dedim ki ben istediğim zaman sende o odönemin en iyi telefonuna bana alacaksın dedim,anlaştık 😀 Yıllar geçti seneye kaç para olur acaba?
Benim telefon 1600 tl gerisini hesaplayamıyorum.
Şu an 2000 i geçti telefon ayrı konu ama bunu alasıya kadar 4 ay düşündüm alırken Şekildeki telefonu herhalde 2 -3 yıl düşünürüm almadan önce.
Yüz trilyonumda olsa kıyıp almam bea.
O zaman alırsın işte kafa yapısı değişiyor 🙂
@koraysuna Benim ki değişmez emin ol. 🙂
@tarikkaya enteresan. 100 trilyon sonsuz bir para gibi geliyor bana 80 bin tl lik imac i alsam bile gram etki etmezdi ekonomime 😀
@koraysuna eski paraylaysa degil 🙂
Benim telefondan 11 tane alınıyo, üstede para kalıyo. 😀
Evet, sıkıntı bu ürün onlar alsın diye yapılmamasına rağmen (çünkü bu alet 999 dolar), onlardan başkası alamayacak. Birgün bir hocamızla konuşuyoruz, bir arkadaş hocam asgari ücretli personel gidiyo iphone alıyo demişti, hoca döndü sen prestij göstergesi mercedese çalışıyosun o da iphone a çalışıyo ne farkın var demişti.
Senin telefon da pahalıymış. 😀
3 yıl önce 1180'e almıştım. 🙂 En pahalı telefon 2400'dü.
@ozgurg Benimkinden 5 tane alabilyorsun. Yazarken ellerim titredi. 🙂
KDV'si ile herkesin beğendiği Mi5 telefonumun ikinci elinden 3 tane alınıyor. Saygıyla eğiliyorum Ayfon İks abimizin önünde 🙂 Gerçek bir zenginlik göstergesi olmuştur diyebilirim.
Bu telefonu alanlar zengin degil, alamayanlar cok fakir. Olaya tersten bakarsan icinde bulundugun durumun vehameti daha cok ortaya cikiyor.
@extreme zenginlik zaten göreceli bir kavramdır.
@arandur Ben matematik olan ekonomik zenginlikten bahsettim
Zamanında bir telefon aldım dedim ki ben istediğim zaman sende o odönemin en iyi telefonuna bana alacaksın dedim,anlaştık 😀 Yıllar geçti seneye kaç para olur acaba?
9k
Benim telefon 1600 tl gerisini hesaplayamıyorum.
Şu an 2000 i geçti telefon ayrı konu ama bunu alasıya kadar 4 ay düşündüm alırken Şekildeki telefonu herhalde 2 -3 yıl düşünürüm almadan önce.