Anıl @anil 21 Haziran 2018 - 14:39 10 sene sonra. "Bize gelsene, TS anahtarlık koleksiyonumu göstereyim" #tsanahtarlık BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 8 10 bitlikarinca @bitlikarinca Anahtarlık and chill 21 Haziran 2018 - 14:42 Yanıtla Beğen 2 Alper @jaguar Eskisi daha şıktı. 21 Haziran 2018 - 14:44 Yanıtla Beğen 3 Fatih @fth Ben günlük kullandığım için eskisi çizildi 🙁 21 Haziran 2018 - 14:48 Yanıtla Beğen 1 Ahmet @parduscu İlk ve güzel olandan ben alamamıştım. 😭 21 Haziran 2018 - 14:57 Yanıtla Beğen 1 Fatih @fth Bence ikincisi daha güzel. 21 Haziran 2018 - 14:59 Yanıtla Beğen arandur @arandur Bence kullanıma uygun materyal değil. Çizilmeye karşı hassas olduğundan buzdolabı magneti gibi farklı alanlar için olsa daha güzel olur. 21 Haziran 2018 - 15:27 Yanıtla Beğen 1 Anıl @anil Ben aldığım gibi saklıyorum, gün yüzü göstermiyorum 😀 21 Haziran 2018 - 15:28 Yanıtla Beğen 2 cengiz @cengiz Sadece anahtar halkasına takarken bile dehşet derecede çizdim. İçin için ağlıyorum. 21 Haziran 2018 - 16:46 Yanıtla Beğen 1 Fatih @fth Ben de öncekini çizmiştim, şimdi hatırladım. Bunda daha dikkatli olacağım. 🙂 21 Haziran 2018 - 17:44 Yanıtla Beğen 1 Ertuğrul Öztürk @ertugrulozturk Bende aynı kullanmak istiyorum ama mahvedicem galiba süs olarak kullanmak daha mantıklı gibi 21 Haziran 2018 - 18:01 Yanıtla Beğen 1 İptal
Anahtarlık and chill
Eskisi daha şıktı.
Ben günlük kullandığım için eskisi çizildi 🙁
İlk ve güzel olandan ben alamamıştım. 😭
Bence ikincisi daha güzel.
Bence kullanıma uygun materyal değil. Çizilmeye karşı hassas olduğundan buzdolabı magneti gibi farklı alanlar için olsa daha güzel olur.
Ben aldığım gibi saklıyorum, gün yüzü göstermiyorum 😀
Sadece anahtar halkasına takarken bile dehşet derecede çizdim. İçin için ağlıyorum.
Ben de öncekini çizmiştim, şimdi hatırladım. Bunda daha dikkatli olacağım. 🙂
Bende aynı kullanmak istiyorum ama mahvedicem galiba süs olarak kullanmak daha mantıklı gibi