Dün yapılan duyuru Fallout 76 çıktı. #Fallout #Fallout76
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWarsSon bir saat içinde 186 ziyaretçi, 68 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Yeni fallout oyunu mu? 4 ten sonra 5 gibi mi olacak ? Biraz açar mısınız bilginiz varsa.
Yeni fallout oyunu ama türü daha farklı olacak diyorlar. Muhtemelen Fallout 4 ya da 3 gibi bir şey değil. Fakat Bethesda herhangi bir bilgi vermedi. E3 sunumunda gösterecekler sanırım.
@prospektus; Eski haline dönüş olabilir.
@lterlemez Keşke ama pek sanmıyorum. Hem kotaku hem de polygon online içeriğe sahip olduğunu duyduk diyor.
@lterlemez O nesil gecti gitti. Konsolda oynayamazsan yapmazlar.
Fallout 2 kurulu hala bende...