Allah aşkına biri şu otomoil satanlara bişeyler söylesin de , onlarda gidip ülkeyi yönetenlere bişeyler söylesin ve düzelsin şu işler, artık ülkenin büyük çoğunluğuna hitap edecek şekilde fiyatlar düşsün. kampanyaya bak. 40000 tl yüzde sıfır faiz oranı 12 ay ???? 40 bini 12 ye böldünüz mü siz hiç eyy yönetenler... ben böldüm : 3333 tl yapıyo ayda??? sadece arabada yaşasam yine olmaz :-)) bu ne yaa .... en baz modeli için geriye 76 bin daha vermem gerekiyo onu hiççççç söylemiyorum. şakamısınız????

BeğenFavori PaylaşYorum yap