İyi akşamlar
Yıllardır #İOS kullanan biri olarak. Android dünyasına #oneplus5 ile geçiş yapsam ne gibi sorunlar yaşarım sizce? Veya böyle bir geçişi önerirmisiniz?
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
SE ve 6 plus kullanıcısı olarak benim de bir çılgınlık yapasım gelmiyor değil ama bunu o modelden yana kullanmazdım. Huawei üst segment modellerine yönelirdim.
7+ kullanıcısı olarak dahada durmam İOS da diyerek gidiyorum. Huwaei konusunda haklısınız ama elle tutulur modelini 4000 tl den dayatıyorlar ben Huwaei e o parayı vermem kesinlikle. Youtube kanallarına yaptırdıkları servisimiz şahane reklamı bana samimi gelmiyor malesef.
@boran Bu arada android tarafında bi telefona geçecek olsam seçeneğim artısıyla eksisiyle huawei olurdu.
Çünkü samsungun destek/güvenlik/güncelleme politikaları berbat.
Xiaomi nin kamera kalitesi iyi değil.O yüzden Huawei derdim ben.
Hızla gelişmekte olan bi marka.Gittikçe dev olma yolunda ilerliyor.
Yok kararım kesin hatta yarın geçiyorum. Epey bir araştırma yaptım ve ihtiyaçlarımı karşılayan en uygun fiyatlı telefon oneplus5’di. Pahalı demişssiniz ama yıllarca iphone kullanmış biri için bu para bence çerez gibi geliyor 😀
Android çok vakit alan bi sistem.Ios öyle değil.Herşey halihazırda.
Dolayısıyla oneplus gibi bi cihaza geçersen saf androidi zenginleştirmek istersin ve uğraşıp durursun sonuç olarak iphone kullanıcıları bu tür şeylerden pek haz etmez.O yüzden ios dan saf androide geçme derim.
Benim işim gücüm teknoloji bu tip ugraşlardan hiç gocunmam ugraşırım hatta bana keyif verir. Geçiş sebebimde sadece kullanım şeklim ve ios un mahkum ettigi, kısıtlı dünyanın içinde sıkışıp kalıp sıkılmam.
@boran Ben android kullanıyorum arada sıkılıyorum değişik şeyler deniyorum.
Bu benim geceleri sabahlamama neden oluyor ve bu durum bende huzursuzluk yaratıyor.
Mesela bi kaç gündür bi ton şeyle uğraştım.Bi hata olunca sil baştan oluyor falan teknik detay istiyor baya ve sorundan bol bişey yok android de.Başta uğraşmak istersin sonra bıkarsın benim gibi.O yüzden ios idealdir.Ama sen bilirsin yinede.
İlla uğraşacak olsam, ios un jailbreak ıyla yada paralı uygulamalarıyla uğraşırdım.
Bir şey söyleceğim kimse kızmasın ama hiçbir halt olmuyor. Benim gibi yaptığınız iş günlük işler ise hiç fark yok hatta daha müdahale hakkı veriyor izinleri vs engelliyorsun hoş oluyor, bende sadece bazen psikolojik olarak apple takıntısı oluyor yer yer onu da bilgisayar ve tablet sınıfında tatmin etmeye çalışıyorum 😀
Sonuç diğerinde yapılan her şey öbüründe de yapılıyor hatta sen 5 bin ver senin yaptığın çoğu şeyi bin lira veren de yapıyor.
Güvenlik açısından sorun yaşacagımı sanmıyorum. Tavsiyeniz için teşekkürler 🙂
@boran bence de one plus bana hiç güvenli gelmiyor bilgileri açık açık topladığı da defalarca haber oldu
Hayır önermem.
@orcun aynen öyle ben tam detaya hakim değildim ama güzel açıkladın
@esa @orcun güvenlik konusunda hiçbir kaygım yok şuan. Şuan da bile telefonumdan çalınabilecek tek şey drive a yükledigim resimler felandır herhalde. Ama uyarınız ve bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim 🙂
OnePlus markası dışında hepsi olur. Riske girmenin alemi yok, hele kendi paranızla hiç yok.
Durum bu kadar ciddi ha. Teşekkürler, bunuda göz önünde bulunduracagım.
@boran Abartilmis ama cihaz bozulursa Turkiye gibi yerlerde garanti sikintisi cekersiniz. Ozellikle netten alanlar devamli sikayetci. Daha gecenlerde de sitelerinden kredi karti bilgilerini kaptirdilar.
@burak25 Adamlar her şeyi kaptırdı. Abartılan bir şey yok. Riske niye giresin durduk yere.
@huseyinekrem Her seyi derken?
@burak25 Açıklama kişisel bilgiler çalındı diye yapıldı. Açıklanan neyse hep daha fazlası çalınmıştır. Bu işler hep böyle oldu. Şifreli çalınmamış olaydı bir güzel öpüleceklerdi.
@huseyinekrem Benim bildigim kredi karti bilgilerinin calinmasiydi. (Hos daha neyi calacaklarsa).
Valla Oneplus One hala kullandigim 4 yasinda muhtesem bir cihaz ama ozelliikle Reddit'te servis konusunda yerden yere vuruyorlar.
Yeni telefon alirsam Oneplus almadan once cok dusunurum diyeyim.
@burak25 bugün çektigim player eziyetinden sonra son noktaya geldim iphone konusu bitti artık. Oneplus5 ilk sırada mi6 2 ikinci sırada ama %90 oneplus5. Huwaei e asla 4000 lira vermem. Gözümü kararttım apple ın paraya tapan satış stratejileri beni bıktırdı artık telefon konusunda apple a para vermeyi düşünmuyorum. Samsung bile düşündüm ama f/p cihazlar varkende kaptırmak istemiyorum. Umarım pişmanlık duymam.
@burak25 Telefonun kendi çok güzel zaten. Sorun firmada.
@orcun hmm bunuda araştırıp göz önünde bulunduracagım tekrardan teşekkürler. İyi geceler 🙂
Ben ilk defa arkadaşlardan duydum. Bilgilendirmek amaçlı, böyle böyle duyumlar var tedbirli olun dediler. Saolsunlar hepsine tekrardan tek tek teşekkür ederim. Ama açıkcası umursamadım. Çünkü telefon bankacılıgıyla felan hiçbir işim yok. Kamerası zerre umrumda deil, telefon fotografçılıgı ilgilimi çekmiyor. Kullanacagım uygulamalar açısından performans versin bana yeter. Hız testlerinden aşagı yukarı gördügüm kadarı ile fazlasıyla beni memnun edecekmiş gibi duruyor.
İyi niyetiniz ve bilgilendirmeniz için çok çok teşekkürler. İyi günler dilerim.
O da çalacak. Çalmayan yok, çaldığı henüz ortaya çıkmayanlar var sadece.
Oneplusin guvenlikacigi cok baska marka oneririm android olarakta iosta cok kullandigin bunsuz olmaz dedigin programlar varsa aynisini androidde bulamadiysan ozaman sorun cekersin onun disinda pek sorun cekmezsin zaten ikiside birbirine benziyor artik
Bunu okuyanlar kör oldu.
OnePlus onermeyenler devlet sırlarını kendi telefonlarında saklamaya devam edebilirler. Jelly sorunu ilk partilerde vardı cihaz çıkalı kaç ay oldu düzeltilmiş olduğunu kimse dusunemiyormu ? Op5 yerine Note FE S7 Edge Mate 9 gibi cihazlarda var