"Kopyala Yapıştır" 'ı daha pratik hale getiren bir ek klavye olsa keşke. Ya da klavyede kullanmadığımız tuşlara bunu atasak ve tek tuşla halletsek...

BeğenFavori PaylaşYorum yap