Kullandığım araç 1.4 oto. tüketimi 9 litrelerde,bende sıralı lpg taktırmya karar verdim. İyi ki taktırmışım diyorum. Şuan %45 yakıt giderim düştü diyebilirim. #OtoSeyir
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
benimde 1.5 yakıt tüketimim aynı sayılır. ama ayda 300-400km ortalama yol yapıyorum. benim için pek değmiyor... en az 1000 olmalıki değsin bence...
300-400 çok azmış ama sanırım evden iş-işten eve şeklinde ancak bu şekilde km yapılabilir. Bende öyle yüksek km yapmıyorum ayda 1000-1500 km civarlarında oluyor.
sehirici dur kalk trafigi sanirim @snaypeers @gilker
ben 50% sehirici, 50% sehirdisi ve simdiye dek nadiren 8lt seviyesini gördum.
genelde 5-7lt arasi...
1.8lt diesel düz vites.
aynen sadece şehir trafiği,çok iyi 5-7lt ama litre fiyatı dışında yani
bunu görmüş müydünüz?
https://www.youtube.com/watch?v=tzBIfnIjDbQ&t=10s
510tl
Mesut abi reklam mı almış?
ilgincmis, arastirmak lazim!
acaba @can @meric ne dusunuyorlar bu konuda?
edit: videoyu tam izledim biraz reklam kokuyor...
sistemi araştırdım kazaya sebebiyet verebilecek bir sistem gaz ayarını değiştirerek tasarruf sağlamaya çalışıyor. bulunduğum ilde de bulunmadığından da gözlemleme şansım olmadı..
çok iyi değer,araç ?
çok güzel bir araba sıkıntısız ve yakışıklı,kazasız belasız iyi günlerde kullanın
1.5 CRDİ Getz ile 110 Tl mazot alınca 700 Km yapıyorum 😀 ( 5. vites 2000 devirde gidiyorum )
Nasil basarmissiniz anlamadim. 2011 model 1.5crdi ile bu ay mazot ısigi yandiktan 20km sonra fulledim 36.7 litre 180 tl ye doldu. Yaptigim km 667 100km ortalamam 5.2
@er-dem agresif kullanmıyorum, lastik basınçları 30, aracım bakımlı ve bu yolu yaptığımda 3 kişiydik ve bagaj + arka koltuğun birisi eşya doluydu. araç hafif olduğu için çabuk hızlanıyor ve az yakıyor, düz yolda 1500 devirde normal koşullarda da 2000 devirde vites yükseltiyorum hiç basmam hep sakin giderim çünkü acelem yok ve yollarımızın kalitesi kötü + zaman kazanacağıma az yakarım daha iyi, aracın yol bilgisayarına güvenmeyin bende 6.2 yazıyor ama 4 litreden fazla yakmıyor
maşallah bedava yolculuk yapıyorsunuz :))
120 lira gaz ile 300 km gidiyorum.
araç ve hız nedir hocam ?
@cihan-gir @furkanemir audi a4 3.0 quattro otomatik.
1.0L aracım.
Eski 1.2 grande puntom benzinde 7 litre yakiyordu. Megane aldim 7.9 yakiyor 1.6 litre 110beygir motorla, bence iyi. 🙂