Arkadaşlar z170 platformlu 6700k işlemcili masaüstü sistemini upgrade etmeyi düşünüyorum.
Sizce z270'e mi yoksa x299'a mı geçmeliyim?
z270 olursa işlemci 7700k olacak / x299 olursa işlemci 7740x olacak.

@gamsizm @hkellecioglu abilerim mümkünse sizlerin de yorumunu almak isterim

Herkese iyi hafta sonları.

#akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap