Xiaomi mi5 prime cihazım elime ulaştı, aldığım ilk deneyimden oldukça memnunum. Vaktim olursa hem kısa zamanda hem de uzun vadede birer inceleme yazarım.
@umtk hocam, yardımların için tekrar teşekkürler.
Not: Miui arayüzü gerçekten muhteşem. Çok başarılı.
Dipnot: cihazda ısınma sorunu var. SD820 nin azizliği herhalde

BeğenFavori PaylaşYorum yap