Şu anda param olsa sistem topla desen bunu toplarım...:=))) Allah'tan yok... Profildekiyle 3 yıl daha devam... Param olsa bundan #TurkishUnion Aktif üyelerinin hepsine toplarım... #TheDivision #ARMA3Apex ve #Battlefield1 oyunuda hediye eder hep beraber koparız... Hayal lan hayal...
TeknoBiyotik PC Konfigüratör
İşlemci: AMD Ryzen ™ 5 1500X 3.5GHz (Turbo 3.7GHz) 16MB Cache AM4 İşlemci - Wraith Spire Soğutuculu - 201,00$ + KDV = 841,99 TL
Anakart: ★ Asrock AB350 Pro4 Ryzen AM4 Socket, 3200+ MHz (OC), DDR4, Quad CrossFireX™, M.2 SSD, HDMI, DVI, VGA ATX Oyuncu Anakart - ASRB350-PRO4 - 104,00$ + KDV = 435,66 TL
Bellek: ★ Team T-Force Dark 16GB(2x8GB) DDR4 2400MHz Gaming Kırmızı Soğutuculu Ram Bellek (TM4TD240082RD) - 123,90$ + KDV = 519,02 TL (Sihirbaza Özel Fiyat !!!)
Ekran Kartı: ★ Sapphire RX580 8GB NITRO+ 256Bit GDDR5 Ekran Kartı (11265-01-20G) - 304,00$ + KDV = 1.273,46 TL (Sihirbaza Özel Fiyat !!!)
HDD: Toshiba 1TB 7200 RPM 32MB Ön Bellek 3,5" SATA III DISK (DT01ACA100) - 47,71$ + KDV = 199,87 TL
SSD: ★ Adata SU800 256GB 560-520MB/s SSD (ASU800SS-256GT-C) - 69,90$ + KDV = 292,81 TL (Sihirbaza Özel Fiyat !!!)
Optik Sürücü: LG GH24NSD1 24X Sata Bulk Siyah DVD-RW - 19,90$ + KDV = 83,36 TL
Kasa: ★ Dark Woofer 600W 80+ Bronze 2x12cm Fanlı USB 3.0 ATX Siyah Oyuncu Kasası (DKCHWFR600) - 82,90$ + KDV = 347,27 TL (Sihirbaza Özel Fiyat !!!)
Monitör: ACER 24" XB240Hbmjdpr LED FHD 1920x1080 1ms 144Hz DVI / HDMI FreeSync Gaming LED Monitör - 333,00$ + KDV = 1.394,94 TL
Klavye: ★ Logitech G105 USB Oyuncu Q Klavye (Siyah) (920-005054) - 34,30$ + KDV = 143,68 TL
Fare: Logitech G402 4000 DPI Oyuncu Mouse Usb (Siyah) (910-004068) - 67,35$ + KDV = 282,13 TL
________________________________________
USD TOPLAM: 1387.96$ + KDV
TL TOPLAM: 5814.17 TL
Kasa özel zevk marka gözetmem... Darkın kasaları oynamaya çok elverişli, kaliteli ve ucuz... Optik DVD olacak ağa...
İşlemci ve Ekran Kartında öncelik AMD CPU ve GPU... Anakartta MSI ve Asrock... Ekran kartında MSI, PowerColor, VTX, Galax, Sapphire markaları sırayla... Bellekte Team, Kingstone... HDD WD ve Toshiba... ( Seagate ve Samsung eve giremez. ) SSD hangisi indirimde ise... Optik yıllardır LG... ( Samsung eve giremez. ) Monitör için Asus, Samsung ve AOC gıcığım var, zorda kalmazsam almam... BenQ, Acer, Viewsonic, Philips markalarındaki indirime göre...:=)))

Şu aletin bu kadar büyük olmasına hiç gerek yok.
O senin verdiğin paranın karşılığını aldığını hisset diye 🙂
Usta ben büyük seviyorum kızma...:=))) Dark Knight kullanıyorum aşırı memnunum... 6 fan yerine ( İşlemci soğutucu ile anlaşamadılar ) ColorMaster marka 3 adet ilave fan monte ettim... Öndeki ve arkadaki orjinal gelen fanlarıda http://www.teknobiyotik.com/dark-120mm-ultra-bright-33x-kirmizi-led-li-kasa-fani-dkccfb122r.html bunla değiştireceğim... Güzel duruyor... Kasan yanıyor Kadir Abı diyor ergenler...:=)))
GTX-970 fanları çalışmıyor... CPU soğutucusuda uyur gezer... Sesten kurtuldum şükür...
@kizilsakal Onun için fatura veriyorlar .)
@gamsizm Faturayı gözüne soksak görgüsüz diyorlar... Jeep lastiklerini sokuyorlar gözümüze işte... Ben, " Babam sağolsun " ne iş onu çözemedim... Anası yok mu P........ Gızmak yok içimden geldi... Oyunda bilem çavuştan izin alıp sövüyorum...:=)))
@gamsizm 😅
Kasa olarak kötü. Birazda daha güzel ve ufak olsa olur. Zaten işin piride yazmış "Şu aletin bu kadar büyük olmasına hiç gerek yok."
Zevkleri neden tartışıyorsunuz bilmem... Ben böyle kız seviyom... 0 beden sevmiyorum ele gelecek acıcık...:=)))
@kadirg1976 Zevkler herkese göre değişir tabi. 😀 Ama 0 bedeni herkese sever gibi nadir insan sevmez 🙂
@burakdogn En nadir Adamı buldunuz lütfen NOTE3 bırakınız...:=))) Yoğ bu espri soğuk oldu tutmaz değiştirmek lazım... Kız tavlamak için kullanmayınız...
Amd sisteme, 5000+ bütçeyi çok gören ben miyim bir tek. Evet performans verileri yukarıda olabilir ancak amd sonuçta. i5 7600k+ gtx 1060 alır geçerim 🙂
Bijiy demedik... 1060 için 6 GB versiyon mu? Belirt kızarlar... #Watchmen döğer haaa...:=)))
@kadirg1976 3gb olan verisyonda fiyatıyla mantıklı hale geliyor yani hiç farketmez 🙂 Belki ryzen serisinin ikinci üçüncü nesillerinde düşünülebilir ama şuan da kişisel tercihim intelden yana olurdu
Ryzen ailesine 5000+ de verilir 7000-8000 de. Bunun Intel' i Amd' si kalmadı şu durumda. İsteyen istediğini alsın.
@umitkoyuncuoglu 3 GB versiyon yerine 1050 Ti 4 GB al geç o zaman usta...:=)))
@kadirg1976 arada fiyat farkı yok performans farkı çok 1060 3gb iyidir, 6gb daha da iyidir 🙂
kasanın büyüklüğü yada genişliği, ferahlık ve kolay hareket imkanı sunuyor öte yandan yer kaplaması ve detaylı temizlik gerektirmesi dezavantaj... görsel kişiden kişiye değişir ama "ama gerek var yada yok" kısmı tam bi muamma... keşke imac gibi AiO'ların parça upgarede seçenekleri daha esnek olsa
@wolfenstein ( Yine nick değişmiş, anlamıyorum ben, boşanma neden arttı diyorlar. Daha nickde sabitlenmiyoruz ki. @lonely-cowboy ) yeni monitör için 24" 1080p ve 75 Hz aşağı alma... Türkiye ye artık teslim edilmiyor nedense... Takip et... 27" olanı @gs_bulent aynı fiyata aldık... Adam 17,- € indirim aldı kargodan dolayı... Ballı Gayserili... MSI RX 480 8 GB ile kullanıyor...:=))) @gerginix
https://www.amazon.de/Viewsonic-VX2457-MHD-Monitor-Free-Sync-geringer/dp/B018MYTH9U/ref=sr_1_1?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1493893310&sr=1-1&keywords=ViewSonic
Monitör konusunda deli vergi var ülkemizde nedense model kıtlığı ve yüksek fiyat var.
LG 24MP68VQ-P 24 inç Ips ekran 40-75 hz freesync özelliği 5 ms 800 lira altına bulunuyor. Yurtdışında fiyat/performans olarak çok beğenilmiş.
@lonely-cowboy Yok, heyacan seviyorum... Bah seni çekti...:=)))
@lonely-cowboy http://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-viewsonic-vx2457-mhd-23-6-full-hd-freesync-led-fiyati,6789371.html
@lonely-cowboy Yakın mesafeden Eğimli ekran tavsiye etmem... Mağazaya git dene...:=)))
ACER 24″ XB240Hbmjdpr LED FHD 1920×1080 1ms 144Hz DVI / HDMI FreeSync Gaming LED Monitör -- 333,00$ + KDV = 1.394,94 TL
Dur açıklamaya Samsung Monitörde ekleyeyim...
Ben bir fakir olarak 4 çekirdek 4 izlek ryzen 3leri bekliyorum. Oyunlarda Ryzen 5'ten pek farkı olacağını sanmıyorum. Hala 4 çekirdeği kullanan oyun nadir. G4560 bile çılgın atıyorsa yüksek frekanslı bir 4 çekirdek ryzen 3 baya baya fiyat/performans oyun işlemcisi olacak. Bu arada hiçbir firma a320 li anakart çıkarmıyor (overclock yok onda). Asus'un bir modeli var bildiğim. Firmalar talep olmayacağını düşündü sanırım zaten 50-60 lira için kimsenin b350'den a320'ye ineceğini sanmam.
4/8 CPU alsakta saklasak...:=)))
a320 'nini aynı h110 gibi 250-270 bandında kalması lazım o zaman tercih edilir.
@sangreal_1905 belki yeni apular çıkınca firmalar modellerini getirir, rekabetle biraz indirim getirir. Raven ridge apularda overclock olacak mı merak konusu. Cpu tarafinda zen mimarisi, gpu tarafında vega mimarisi ile gelecek. Mobil apu'yu apple 2017 macbook pro'da kullanacak söylentileri var ki mobil apu sanırım masaüstünden önce çıkacak, masaüstü 2018'e sarkacak gibi. Amd'nin yol haritası beni çok heyecanlandırıyor doğrusu.
işlemcideki 16m cache belleğin ne kadarı l3
https://www.techpowerup.com/cpudb/1895/ryzen-5-1500x
Çarpan kilidi açık - 6 fiziksel çekirdek / 12 sanal çekirdek
Cache L1: 128 KB (çekirdek başına) X 6 çekirdek = 768 KB
Cache L2: 512 KB (çekirdek başına) X 6 çekirdek = 3.072 KB
Cache L3: 16384 KB (toplam) = 16 MB
Xeon ne oldu? @frt boya sen sor beni banlamış...:=)))