Teknoseyir'de Seboreik Dermatit'ten muzdarip kimse var mı ?
hangi ilacı kullanıyorsunuz ? neler iyi geliyor ?

Son 1 haftadır Dalin bebek şampuanı iyi gelmeye başladı ve yeniden bu hastalığı yenebileceğim için umutlanmaya başladım.
Çok uzun zamandır bunun hiç geçmeyeceğini hayatım bu rahatsızlık ile devam edeceği hiisine kapılmış ve tedavi aramayı bırakmıştım. 1 haftadır Dalin kullanıyorum ve azaldığını hissediyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap