Arkadaşlar şu an amerikadayım. Cortanayı kullabilmek için ingilizce windows 10 kurmak istiyorum. Ama Türkiyeden aldığım dizüstümde türkçe windows 10 pro var. İngilizce windows kurarsam şu anki lisansımı kabul eder mi? #akış #windows10 #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap