Arkadaşlar şu an amerikadayım. Cortanayı kullabilmek için ingilizce windows 10 kurmak istiyorum. Ama Türkiyeden aldığım dizüstümde türkçe windows 10 pro var. İngilizce windows kurarsam şu anki lisansımı kabul eder mi? #akış #windows10 #TeknoYardım
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yeniden kurmaya gerek yok, İngilizce dil ekleyip bölgesel ayarları değiştirin.
Lisansın Single Language değilse muhtemelen kabul eder. Yanlışım varsa düzeltin...
Single Language sistemde sadece tek dil olması durumu değil mi? Yani İngilizce iso ile Türkçe iso arasında fark olmaması lazım mantıken. Diğer sürümde formatsız dil değiştirmek veya kullanıcılar arası farklı dil seçimi yapmak mümkün olabilir. Ben emin değilim ama böyle gibi geldi.
windows 10 dil ayrimi yapmiyor, sorun cikmayacaktir, ben defalarca yaptim
Teşekkürler.
ben ingilizce windows 10 kullanıyorum pro değil cortana çalışmıyor
bolge ayarinin amerika olmasi gerekiyor.
Windows 10 single language ingilizce iken türkçe yükledim lisansladı. Terside olur diye düşünüyorum.
macera dolu amerika (maceranın asını uzatmıcaksın)