Geçen gün bahsettiğim ( https://teknoseyir.com/durum/661611 ) CSGO FPS problemini çözdüm, şimdi 230 seviyelerinde dolaşıyor. Botları ekleyince 180-230 arası oluyor. (Şu rehberi mutlaka uygulayın belki size de faydası olur; ( https://www.youtube.com/watch?v=5DCoyfN9_bQ ) Ama hala var sorununu çözemedim. O durumdaki görselde çıkmamış ama oyun esnasında alt taraf sarı kırmızı oluyor ve attığım hiçbir şey gitmiyor. Eve gidince format atacağım makinaya. #csgo @erhandemirci43

sarı kırmızı olan yer net_graph verileriyse onun sebebi formatlık değildir bence.
Formatlık hocam. Araştırdım bayağı, server ile alakalı değil. Belki oyunu silip geri yüklersem düzelir ama onu yapacak internet yok 🙁
@dayance kullanmak zorunda kaldığı Win 7 kurulu sistemde Phenom 9550 işlemci + 4 GB sistem bellek + NVidia 660 ekran kartında sıkıntı var... Sistem ve oyunu sıfırdan kur dedim...
Son güncelleme ile zaten lobi ve oyunda kasma ve ping yaşıyoruz... Ping 93 düştümü seviniyoruz... Bir de hackler eyice sıkıntı vermeye başladı oyun...:=(((
Ben bi oynayabilseö hack falan sıkıntı değil de, internet yok doğru dürüst.
@emre64 Evde olunca not at yer olunca ben sana dönem... Genellikle lobiyi kurup beni çağırıyorlar...:=))) Komutansız maç olmaz deyip kandırıyorlar... Sevilmek güzel şey...
4:³ 🙁
4:3 ama 1280x960 ve 16:9'a gerdirilmiş. SS alınca gerdirilmiş olarak çıkmıyor. Youtube'dan MrTweeday videolarını izle, anlarsın 🙂 Böyle çok daha iyi oluyor.
@emre64 Böyle geniş geniş birkaç adam vuracağım diye göz zevkimi bozmam ben. Tabi kişisel bir şey 🙂
@karma Göz zevkini bozmuyor ki bu 😀 Allışınca cidden çok güzel oluyor ayrıca 🙂
Bilgisayarda teamviewer kurulu ve arkaplanda çalışıyor mu?
Hayır, arka plan uygulamalarının hepsini biliyorum ve kapatıyorum 🙂
@emre64 Peki ya servisler? Zamanlanmış görevler? Ne kadar etkiliyorlar bilemeyeceğim ama böyle şeyler oluyor ya.
@huseyinekrem Sürekli sıkıntı var hocam 🙁
@emre64 CS özelinde mi genel mi?
@huseyinekrem Sadece cs'de.
@emre64 Görev yöneticisinden performans sekmesini açtığında altta bir programın linki var. Benimki ingilizce, resource monitor yazıyor. Onu aç, disk kullanımı sekmesini aç ve oyuna gir. O kasmalar olduktan sonra oyunu aşağı atıp geri gelip bir bak bakalım disk kullanımını katleden bir şey oluyor mu o ara.
@huseyinekrem Diskim zaten yavaş hocam da onunla alakalı değil, sürekli sarı-kırmızı orası. İnternette hiçbir çözüm bulamadım. Daha önceden böyle olmuyordu.
@emre64 Defrag yaptın mı? Bu kasmanın sebebi genelde disk kaynaklı oluyor çünkü. Format o yüzden çözebilir sorunu. Sen bi defrag dene de, olmazsa format atarsın.
@erhandemirci43 Limitin GPU değil zaten, CPU. Tek çekirdekte iyi performans veren bir işlemci lazım.
Bende fx8320 ve gtx 960 var
Arkadaşta i5 2500k ve gtx 660 var.
Arkadaşın minimum fps'si 200 😀 ben minimum 140 görsem seviniyorum 😀
@erhandemirci43 ben sistemi ilk topladığımda minimum 200 alıyordum orta ayarlarda, lowda daha fazlaydı. Bir şeyler yaptılar, bozuldu.
@huseyinekrem @erhandemirci43 CPU çok kısıtlıyor ya.
@emre64 CPU değil sorun, sorun oyun motoru. İnatla 12 yıllık source engine ile oyun yapıyorlar, inatla çoklu çekirdeğe destek vermiyorlar. Kimse vermezse kimse almaz çoklu çekirdekli işlemci. Sonra steamden kullanıcı istatistiklerindeki işlemci sayısına bakıp yapıyorlar oyunları, foka dönüyor sonuçlar.
Eveeet, 1 aydır girmiyordum. FPS yine 80'lere düşüyor. Süvecün ya.