@flashock Senin şu videona denk geldim: https://www.youtube.com/watch?v=337Y3lBMzsM (Sigara kullanmıyorum, neler anlattığına bakmak istedim.)
Google'a yazınca ne çıkacak dedim ve sonuçlar:

@flashock Senin şu videona denk geldim: https://www.youtube.com/watch?v=337Y3lBMzsM (Sigara kullanmıyorum, neler anlattığına bakmak istedim.)
Google'a yazınca ne çıkacak dedim ve sonuçlar:

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sigara kullanmıyorum ama İngiltere'de, Amerika'da, Avrupa'da peynir ekmek gibi satılan ürün nedense Türkiye'ye gelince güvensiz oluyor. Alkolden ve sigaradan alınan fahiş vergilerin bu olayda payı var mı acaba? merak ediyorum.
Bi kaç ay önce birleşik krallığın yaptığı araştırma vardı, bbc'nin belgeselleri falan. Herkes öneriyor, Sigara'ya oranla zararı yok denecek kadar azmış.
Dipnot: Elektronik sigara'nın dumanı tamamen zararsızdır, ne kötü kokar, ne yakınındaki kişiye zarar verir. Pasif içicilik gibi bi durum yok yani.
Videoda da dediklerini açıklamış. 🙂
Kesinlikle @flashock katılıyorum. E-Sigara konusunda kafasında şüpheler olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirim. Sadece mekanik modlar değil içerisinde modüle kartlar olanlarda patlayabilir fakat patlayan cihaz değil içerisindeki pilidir. Adam 400-500 tl cihaza veriyor pilden para kısarak dandik pil alıyor sonra E-Sigara patlıyor oluyor. Neyse bol buharlar. Bu arada Wismec'in üzerinde ki ato hangi model? 🙂 #ElektronikSigara etiketini de açalım artık 🙂
Yurtdışından gelirken 6 karton sigara aldım babama 600 lira tuttu, hala içim acıyor sigaraya 600 lira verdiğim için 😀
İnsaf, bu kadar pahalı ve zararlı bi şeyi insanlar niçin içer anlamıyorum 😐
*Türkiye'den alınsaydı 850 lira civarı tutacaktı.
@phoenixim Bağımlılık kötü birşey. Sigara içmenin bir de psikolojik yanı var aslında..
Biraz bende baktım araştırdım nedir ne değildir diye, karşılaştığım şey çok ta matah bir şey değil, sürekli yok teli yandı onu bul al, yok fitili değiştir, atomizeri öldü onu al, falan filan...
Üstüne haberlerde patlayan çatlayan ürünleri gördükçe ne alacağını da bilmiyor insan, güzel bir pazar oluşturmuşlar ama bundan iyi para kazanır satanlar...
Fiyatları çok yüksek. Şimdilik biraz bekliyorum...
Bazıları raporu bulamıyor. Ekliyelim. İsteyen okuyabilir.
https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/457102/Ecigarettes_an_evidence_update_A_report_commissioned_by_Public_Health_England_FINAL.pdf