Geçenlerde mühendislik mi okusam diye yazmıştım. Şuan öğretmenim aktif olarak.
Fakat biraz daha araştırmalarım sonucu tıp da çok güzel geliyor. Hatta şu kulak var ya, ne muazzam bir yapı o ya. O zarların titremesi o sıvının titreşimlerden sesi algılatması.. anlayamazsınız 😂
Ben büyük ihtimalle bu sene sonu istifamı verip 1 sene çalışıp tıp kazanmaya, olmadı bilgisayar mühendisliği kazanmaya çalışacağım. Biliyorum para kazanmam olmayacak ama şuan hesaplarıma göre sıkıntı olmaz gibi, olmadı en kötü part time çalışırım ne olacak.

Sen kalk 4+1 sene eğitim fakültesini oku, yüzlerce kitap oku İngilizcen gelişsin diye, yurt dışına erasmusa git. 2 sene çalıştıktan sonra her şey sil baştan.

Belki hala geç kaldım düşüncesinde olan insanlar varsa umut olurum umarım. Hiçbir şey için geç değil.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Agab @agab

    Çalışan insana iş çok.

  • ALİ KÖPRÜLÜ @alikoprulu29

    Mühendislik olabilir ama Tıp işi zor, 6 sene okul bittikten sonra pratisyen oluyorsunuz, ve pratisyeni kimse sallamıyor 😀 ancak uzman olursanız bir şey oluyor, öyle de bitmiyor okumaya devam ama kalınacak en alt kısım uzmanlık bilginiz olsun, yani Tıp okuyacaksanız 10 yılı gözden çıkartacaksınız, ve 6 sene boyunca maaş yok 🙂

  • Papa Emeritus @pope

    Bilgisayar mühendisliğinin yurt dışı için önü çok daha açık . Yurt dışına gidenlerin en büyük kısmını bilgisayar ile alakalı bölümlerde okuyanlar oluşturuyor . Türkiye'de kalmak istiyorsanız tıp seçebilirsiniz çünkü pek çok ülke TR'nin verdiği tıp lisansını denk görmüyor . Tıp'ta ayrıca okumanız gereken süre çok daha fazla . 6 sene okul 1 sene kalsanız 7 sene etti . TUS gibi zor bir sınavı ilk girişinizde halledebilirseniz 5 sene asistanlık etti 12 . 2 sene zorunlu hizmet etti 14 sene . 39 yaşında daha düz op. doktor olacaksınız .

  • a.yasin @a-yasinsabancilar

    Valla sizden feyz alıyorum adeta yaş oldu 22 daha üniveriteye hazırlanıyorum ama iyi düzeyde de fransızcam var, inşallah kaybettiğim yada kaybettiğimi düşündüğüm seneleri telafi etmemde yardımcı olur🙂🙂

    • a.yasin @a-yasinsabancilar

      @canbeyfendi keşke fransızcayı avantaja dönüştürebilceğim mecraları bilsem de kendimi ona doğru yönlendirsem, uluslar arası ilişkiler okumak istiyorum bir yandan da iç mimarlık yapiyim diyorum tam bir kararsızlık buhranındayım ve bu belli bir yerden sonra can sıkıcı oluyor, karar vermek çok zor... duana içtenlikle amin demekten başka bir şey yapamıyorum şu an🙂

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Yaratıcılık varsa, inatçı iseniz, parayı dert etmiyorsanız mühendis olun. Yoksa iki kere düşünün.

  • Cihangir @chngr

    @agab İnşaat mühendisliği öğrencisi olarak işinizi bırakmanıza gerekyok ikinci öğretim olarak okuyabilirsiniz (mühendislik için diyorum tıpları iö yok) ama genelde matematik öğretmenleri geliyor ort 5 hoca oluyor tabi 2.sınıfta ya 1 kişi yada hiç biri devam etmiyor. Kimisi Dersleri anlamayıp yaş geçmiş diyor kimiside iş güçden bunlara vakit ayıramıyor. Şim gelelim benim asıl fikrime öncelikle anladığım kadarıyla dil çıkışlı birisisiniz yani ne mat nede fenle pek ilginiz olmamış şimdi bunca sene görmemiş ki görseniz böle üstünden zaman geçmiş müh veya tıp için çok net yapıp puan almalısınız ki bunlarda mat ve fenle oluyor (mf3 tıp mf4 müh).
    Benim size tavsiyem hiç işinizi bırakmayın,bilgisayar müh. istiyorsanız üniye gitmeye hiç gerekyok programlama dillerini öğrenin kurslara gidin bol bol uygulama yapın.Müh öğrencisi olupta abuk subuk gereksiz dersleri işleyiğ birdençok dili aynı anda öğrenmeye çalışmaktansa tek dile yoğunlaşıp kendinizi geliştirin