2 hafta önce, çalıştığım firmanın akşam servisi zincirleme kazaya karışmış. Kazada sadece 3 arkadaşımın burnu ön koltuğa çarpma sonucu kanamış. Morluk gözlere yayılmış.
Asıl mevzu bahis olan durum diğer arkadaşımın başına geliyor.
Arkadaşımda #SamsungGalaxyNote7 vardı ve kaza olmadan önce serviste oyun oynuyormuş. Kaza esnasında telefon elinden fırlamış ve önlerdeki koltuğun altına sürüklenmiş. Kazadan sonra doğal olarak hemen arabadan inmişler, 5-10 dakika sonra telefonu bulmak için arabaya girdiğinde telefonun yandığını görmüş.
İlk başta yandığını fark etmediğinden eline almaya kalkmış, 3 parmağı yanmış. Servisin halı döşemesi telefon şeklinde yanmış.
Allah'tan yangın çıkarmamış, birde arabada sıkışan falan olsaydı sonuç çok daha kötü olabilirdi.
Bişey olmaz dememek lazım.
#akış #HaberinizOlsun
Arkadaşın bundan sonra bir şey olmaz dememeyi öğrenir. 🙂
Geçmiş olsun.
Çok teşekkürler. Birşey olmaz diyerek servise vermemişti. Mantıken kullanabildiği kadar kullanıp daha sonra yeni cihaza sahip olabilmek cinliğindeydi.
@infoman kullanabileceği kadar kullanıp yeni cihaz alırken ne yapacaktı? Bunu başkasına satmayı mı düşünüyordu?
Çöpe atacak hali yoktur çünkü.
@mstfanar Gıcır olsun mantığı
@infoman Anladım. Şimdi değişim yapıyor mu o telefona samsung?
ilk seridenmiş
Telefonun bataryası hasar almış olabilir fırladığında . Note 7'nin suçu değil bence bu 🙂
Kaç tane telefon düştüğü için patladı?
@infoman Eğer düşüp hasar alırsa patlaması normal . iPhone'lar da patladı bu tip hasarlar sonucu . Batarya teknolojisiyle ilgili bir sıkıntı bu .
@infoman aba bu düşme değil, belli bi hızla fırlıyor ve sert bir cisme çarpıyor, telefonu yüksekten yere fırlatmak gibi, yerde bi engel varsa çok riskli olur
@despdair araçta büyük hasar yok. 40-50 km hızla gidiyorlarmış. 50km ile giderken frene basılmıştır kaç km hızla çarpıldı bilmiyorum ama telefon bel hizasından halı zemine düşüyor ve sürükleniyor.
Peki bana kaza yapıp telefonu patlayan kişilerin haberini gösterir misiniz?
@infoman kazada telefon başka hasarlarda almış olabilir, belki birisi kaçarken üzerine bastı daha sonra telefon hareket etti ve yandı, ayrıyetten batarya sert darbe aldığı anda patlar, bunu örneklememize gerek yok bence
@brave Ne kadar geç verirse yeni alacağı cihazı o kadar az kullanmış olma stratejisi içindeydi. Ayrıca patlama olaylarına inanmıyordu.
@brave Aynen.
Yanlış anlama ama 8/8 arkadaşın hatalı. Üstüne bir de Samsung'un kendisi telefonun sorunlu olduğunu söylerken bu olaya inanmıyor oluşuna ise isim koyamıyorum ben.
Türkiye'de Samsung Note 7 değişimi ve talebi çok az sayıda olmuş. Note 7 kullanıcıları patlama olayına inanmıyor. Kimisi komplo, kimisi abartı diyor. Sanki bunu söyleyince cihaz patlamıyor.
@azim_bey insanın aklına teknoloji haberi okurken bile atasözü geliyor... "bir musibet bin nasihatten evladır"
@infoman Bunu vatandaş söylerse inanmayabilir de Samsung Türkiye'nin bu insanları tek tek arayıp telefonu geri istemesi lazım. Cidden rezil bir acil durum yönetimi sergiliyor Samsung.
@harunshn telefon üzerinden bu kadar dolandırıcılık faaliyeti varken telefonla aramaya kimse inanmaz, Levent abinin dediği gibi kill switch'i aktifleştirmekten başka çare yok. Telefonu öldüreceksin ki paşa paşa getirsinler.
@cartman ona rağmen inat edip Root vs ile kilidi kırarak kullanmaya devam eden bir kesim çıkacaktır.
@cartman Ya ne dolandırıcılığı? Samsung Türkiye Yetkili Servisi ne kargolayın diyecek. Kaç tane var zaten? Arıza kaydı açıp göndereceksin. Zaten öyle yapmıyor musunuz telefonunuz arızalanınca?
@harunshn Ya tamam da inanmazlar diyorum, telefonla aramak güvenilir bir şey değil artık, istediklerini söylesinler fark etmez.
@frt 👍😂😂
@azim_bey komplo biraz zor. Çünkü her firmada kalite kontrol bölümü var. Sallama test yapmışlar anlaşılan.
Abartmayalım, Note 7 sadece.
Düşmana hediye edilecek telefon: Note 7. Çocukken patlayan şeker severdik ama bu kadarı da fazla 🙂
Samsung nasıl böyle bir hata yapar inanılır gibi değil, yazık etti kendine..
Bir dizi senaryosu gibi olay. Bu patlayan telefonlar noluyo samsung geri alıyor mu yoksa para da yanıyor mu ?
Samsung geri alıyor ama parlayan cihazı epey inceliyorlarmış.
Anlatım şeklimden dizi gibi gelebilir ama maalesef gerçek.
bu kadar ön yargılı olmayın lütfen, seveni var sevmeyeni var ama ilk hatada bir firmayı şutlarsak ayıp olur.