Pek tutmadı evet. Vaadettikleri haritanın yarısını bile oyunculara sunamayıp üstüne ETS2'den çok da farklı bir oyun yapmamaları yüzünden. ATS ETS2'ye DLC olarak gelmeliydi. Harita ve tırlar dışında önemli bir fark yok zaten. Yine aynı optimizasyon özürlü oyun.
@cmlds @burakadagun @61yavuz1967 @emre64 @mty59 @sevcanalkan Katılım çok az olduğu için yarına erteledim arkadaşlar gerçi yarın da pek kişi geleceğini sanmıyorum milletin hevesi geçti galiba ama artık kısmet 😀
Bunu görünce aklıma geldi Ats çok tutmadı herhalde?
Pek tutmadı evet. Vaadettikleri haritanın yarısını bile oyunculara sunamayıp üstüne ETS2'den çok da farklı bir oyun yapmamaları yüzünden. ATS ETS2'ye DLC olarak gelmeliydi. Harita ve tırlar dışında önemli bir fark yok zaten. Yine aynı optimizasyon özürlü oyun.
çok güzel olur hem hafta sonu da katılım iyi olabilir gece saatlerinde 10 gibi mesala..
Gelirim ben. Tabi ping nolur hiçbir fikrim yok.
@mty59 @emre64 Öyle ben gelirim demekle olmuyor paylaşın please 😀
@karma @cmlds
Gelmek isterdim ama işteyim. Yarında birşeyler yapsanıza 🙂
Saat kaçta? Fırsat olursa gelirim. Steam: badagun
@cmlds @burakadagun @61yavuz1967 @emre64 @mty59 @sevcanalkan Katılım çok az olduğu için yarına erteledim arkadaşlar gerçi yarın da pek kişi geleceğini sanmıyorum milletin hevesi geçti galiba ama artık kısmet 😀
Bugün olması lazımdı yarın bu saatlerde pazartesi sendromu baş göstereceği için katılım olmaz.
@protego söyle 4-5 gibi ufaktan bi yayarsın duyuruyu 7 de falan yaparız konvoyu malum yarın işi okulu olan olur gece kalmayalım 🙂 gelir millet inş
steam soner günceler eklemek isterseniz