arkadaşlar teamwere ile bağlanıp sorunumu çözebilecek arkadaş var mı? ne yaptıysam olmadı...!!

arkadaşlar teamwere ile bağlanıp sorunumu çözebilecek arkadaş var mı? ne yaptıysam olmadı...!!

#akış Arkadaşlar bunu nasıl kaldıracağım office dair ne var ne yok kaldırdım ama çare yok.

arkadaşlar euro truck simulator 2 collector's bundle (kutulu) almak istiyorum ama bir türlü satış yeri bulamadım yardımcı olabilecek var mı?? @can abi sen yardım et 🙂 yoksa satılan yer yok mu??
Dünyanın en büyük fotoğrAfı 😀
http://www.in2white.com/
Arkadaşlar ben bu sistemle #GTAV oynayabilirmiyim??

Diyecek lafım yok 😀
#TozluRaflar #gamsizm #leventp
https://www.youtube.com/watch?v=QAaIiGWhKG0&feature=youtu.be
Arkadaşlar bu cihaz Xperia Z yede olur mu??
bilmiyorum gördünüz mü ama ben ilk defa açık bir otobüs terminali gördüm 😀

SCS bu uçağı unutmuş olmalı 😀

kardeşim şimdi yardımcı olabilir misin??? @yabancakali