muhammed talha yılmaz @mty59 29 Mart 2015 - 02:00 bilmiyorum gördünüz mü ama ben ilk defa açık bir otobüs terminali gördüm 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 muhammed talha yılmaz @mty59 😀 29 Mart 2015 - 02:55 Yanıtla Beğen HasanÖfke @simulasyon Euro Coach DLC'si içindir. Oyunun içinde olacaktır. Şimdilik boş ama çok yakında dolacak 😀 29 Mart 2015 - 10:48 Yanıtla Beğen 1 Berkay @berkaytp Going East paketiyle gelen şehirlerde var diye hatırlıyorum 😀 29 Mart 2015 - 11:25 Yanıtla Beğen 1 İptal
😀
Euro Coach DLC'si içindir. Oyunun içinde olacaktır. Şimdilik boş ama çok yakında dolacak 😀
Going East paketiyle gelen şehirlerde var diye hatırlıyorum 😀