Selamlar #TeknoSeyir ailesi nasılsınız? 🙂

Sİzden bir öneri isteyecem. Note 4 ümün kulaklığını kaybettim. Bana güzel bass ve net ses veren kulaklık önerebilecek var mı acaba
#TeknoYardım #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap