Ben Kadıköyden aldım eve dönerken baya oluyor Metro da insan olmayan davranışlar sergileyen bir bayanın içeri dalmasıyla kırıldı kupa. Bu haftalar da gidersem alıcam bir tane daha. Ama bu sefer çantaya yaklaşanı ben tekmeliycem. 🙂
Hayır millet bardağa doydu. Porselen için bir deneme daha yapabiliriz ama artık orada da oylama yapmayı düşünüyorum. 300 adet olmak durumunda. Herkesin beğenecğei bir şey için topa gireriz.
İlk zaman deli gibi fotoğraf atanlar, kupalarının şimdi ki halinin fotoğrafını da atsalar ya 😆
Hee ya çok kötü oldu bardaklar okul bitince atarım ben galiba hiç eve götürmekle uğraşmam
Ben bir kaç renk solma fotosu görünce, kullanmama kararı aldım hala kendi kutusunda duruyor 🙂
Hiç kullanmadım. Bir tek Kore'ye gidip geldi o kadar 🙂
@at'ma bence bardağı.
Ben de. 🙂
Açıkçası üşendim şuan atmaya ama benimki ilk aldığım gibi. İlk hafta almıştım
Bende de yok 😀
tamam anladım beyler, son mohikan ben değilmişim
Ben Kadıköyden aldım eve dönerken baya oluyor Metro da insan olmayan davranışlar sergileyen bir bayanın içeri dalmasıyla kırıldı kupa. Bu haftalar da gidersem alıcam bir tane daha. Ama bu sefer çantaya yaklaşanı ben tekmeliycem. 🙂
Dreamers'ta son 3 adet vardı. Bizde 10 tane anca vardır. Devamı yok ona göre alın 🙂
@gamsizm eldekiler bitince özel tasarımlı bardaklar geliyor mu artık?
Hayır millet bardağa doydu. Porselen için bir deneme daha yapabiliriz ama artık orada da oylama yapmayı düşünüyorum. 300 adet olmak durumunda. Herkesin beğenecğei bir şey için topa gireriz.
Önümüzdeki günlerde yeni projeyi açıklarım.
@cmlds kalem değil de usb bellek filan olsa keşke 🙂
içinde de tozlu raflar arşivi olsa... 😀
@cmlds sandisk ultra iyidir 🙂
@cmlds 15 liracık 🙂 toplu alımda indirim de yaparlar hem 🙂
http://www.hepsiburada.com/sandisk-ultra-16gb-usb-3-0-usb-bellek-sdcz48-016g-u46-pm-bd303998
@cmlds o da olur 🙂 16 olana 360p 32 olana 480p/720p 64'e de 720p/1080p koysunlar 🙂
@cmlds 64 olmasın. Param yetmez
@cmlds bunun eski 2.0 olanı var bende. 3 kere yenisiyle değiştirdim ama hep 1-2 ay sonra filan temassızlık yapıyor 🙁 yenisinde düzeltmişlerdir umarım.
@gamsizm Bence porselen bardak işini ciddi olarak düşünün çünkü varolan bardakları kullanamıyoruz.
USB 2 ile zor olur. Kopyala falan tek tek 🙂
@cmlds Yani. Hem yeni usb de almış oluruz. Şu zamandan sonra usb 2 ile uğraşılmaz. 🙂
Thunder fazla kaçar, sende mac var tabi. 😉
@cmlds uğraş dur diyorsun yani.