Arkadaşlar iPhone'un borsa uygulamasına altın ve Amerikan Doları'nın Türk Lirası olarak değerini ekleyebilir miyim? #akış
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 97 ziyaretçi, 24 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Benim bildiğim borsa uygulamasında sadece hisse değerleri gösteriliyor. Ama dediğinizi yapan uygulamalar var. Mesela "DovizCevirici" , "MynetFinans"
Yok yok varmış. Yaptım.
Apple için eski Türkçedeki "alma" kelimesi kullanılsaydı nasıl olurdu 😀 @cmlds
https://tr.wiktionary.org/wiki/alma#Eski_T.C3.BCrk.C3.A7e
altını bilmiyorum ama dolar ve euro eklenebiliyor
Evet ekleniyor
Ama nasıl? 🙂
Usdtry, eurtry
Yaptım. Teşekkürler
TRY=x ne?
Bu anlık değerler değil mi?