Dikkat dikkat Zenfone 2 videosu yarın yayına girecek.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Öğleden önce. Geceye yetişmedi.
Pazartesi 🙂
Murat abi kaç gibi gelir? Yerimi alacağım da 🙂
Bende bugün sanmıştım neyse zaten Z2 için şevkimizde kırıldı artık öylesine bakarız.
Bu arada Murat abi gündem videosunda 1099 liralık olanın da 4gb versiyonu olduğunu söylediniz eğer 2gb olan gelseydi 1000 liranın altında olurdu dediniz fakat 1099 liralık yani 16gb olan versiyonu 2gb
1099'luk cihazda 4gb ram'e sahip.
@gamsizm demek ki öğleden sonra geliyor 😀
Her zamanki gibi teknoseyir geriden geliyor ürünü incelrmeyen kalmadı
@azim_bey Haklısınız,en azından Teknoseyir Asus'tan para alıp ürünlerini övmüyor.
Bu normal bişey artık donanımhaber bir ara Casper dan destek alıyordu ballandıra ballandıra anlatıyordu ürünlerini, milletin sövmesi küfretmesi önemli değildi onlar için, çünkü para kazanmaları lazım adamların, zira technopat içinde aynı durum söz konusu ve Recep Baltaş'ında Asus'ta pazarlama uzmanı olarak çalıştığını unutmamak lazım.
M4 Aqua videosu ne zaman yayınlanacak tarih belli mi
8 gb hafızanın 1.8'i kullanılabilir geliyormuş.
hafıza kart desteği şart o yüzden
g3 32 gb 1199 lirayken bu nasıl amiral oluyo ya?
@melburg 1.8 degil 2.9 u kullanilabilir geliyomus ama yine de az
Zenfone 2 incelemesi sektörün turnusol kağıdı olacak... Tüm sitelerdeki incelemeleri merakla bekliyorum. Şu ana kadar sitelerin yüzde doksanı sınıfta kaldı...
Ne umdunuz ne buldunuz?
@gamsizm ayrıntılı şekilde ZF2 incelemesinin altına yazdım....
türkiyede satış sunulan ve 1099 tl satış fiyatı olan 16 gb 'li olan sürümün 2 gb mi 4 gb mi rami var şimdi ? hb ön sipariş almaya başlamışta arada kaldım ...bir de lg g3 yada z2 ile kıyaslarsak ezer diye bilir miyiz ?
4GB ram'e sahip hocam tüm modeller.Cihaz olarak G3 bir tık üst diyebilirim.Fakat zenfone fiyat avantajına sahip.
Bro telefon dediğin 5 inç geçmicek ve 9 milimden kalın olmucak 1 santim ve üstü 5 inç ten büyük telefon gerçekten taşıma konusunda sıkıntı oluyor sonuçta telefonu nereye gidersem hep yanımda oluvak
Antenli ericsson lar vardı hatırlarmısın 20 sene sonra bu telefonuna öle hatırlıcaz
@gamsizm saat şuan 08:55 Tarih 22.06.2015 zenfone 2'nun her ayrıntısını bilmeme öğrenmeme rağmen birde sizden dinlicem levent abide var dimi video da murat abi
Evet sorunları yazın ki herkes öğrensin.
Bekliyoruz.. hala yayına girmedi inceleme.
Ben 1 yıldır kullanıyorum bana göre tek sıkıntısı sarj meselesi.
Kutuları gönderin içi nasılsa aynı dedim 🙂 Foto galeri kafi.
Peki servise gitmedi mi telefon hiç?
bendede zenfone 6 var ama sadece 3. sorununuzu yaşadım spordan sonra bence sorun bile deil