Vay arkadaş okul bitti ya la 😀
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 276 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Zaten Bir haftadır gitmiyorum yok yazmıyorlar rahatız 😀
Öyle değil tamamen bitti artık biz öğretici olacağız 😀
üniversite mi bitti ?
Evet
bendede lise bitti hocam 😀
Lan sen öğretmen mi olacan?Vay çocukların haline. 😀
Öğretmenlik okudum
hayırlı olsun agab
Hangi üniversitede ne öğretmenliği okudun merak konusu hocam 😀
Muğla Üni İng Öğretmen
Hayırlı olsun. Sınava iyi çalış son 1 ay. Yoksa 1 yıl beklemek çok koyar
Ben de mezun oldum 😀
Ne mezununun şimdi ?