Arkadaşlar Acil yardım
GTA 5 aldım 6 DVD çıktı ama benim bilgisayarda 1 tane CD yeri var -_- .Nasıl yüklicem acil yardım?? #akış
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
aboww 😀
Aynı sorunu bende yaşadım ve sanayiye götürdüm bilgisayar ve dvd yi ordaki adamlar 1 gün sonra gel dediler ve kalan dvd leri usb şeklinde kesip usb girişlerine montelemişler oyun çalışmadı ama olsun bilgisayarın daha havalı bi görüntüsü oldu 😀
Ya o bende de olmuştu bi kere korsan film satan yerlere götürdüm bunu biz bile yapamayız dediler sonra Microsoft'u aradım meğer diskleri ters ve üst üste yerleştiriyormuşum. (ikinci olay bir yerde gerçekten yaşanmış artık nasıl bir kafa ile yaptıysa 😀 )
Cezmi Kalorifer'den gelmişsin buraya.
şşşşş kimse duymasın. Hem aynısı değil. sadece ana fikir aynı _-_
Tamam aramızda.
tmm sağ ol.
1 tanesi eksik çıkmış yalnız. 7 olması lazım 😀
ha demek o yüzden süt üste koyup denediğimde çalışmamış.
Yalnız 🙂
@emre64 ben öyle yazmıştım SwiftKey düzeltmiş yani bozmuş 🙂
Seni anlıyorum sayın SwiftKey'e de burdan selamlarımı yolluyorum 🙂
Dolunay bir gecede suda bekltirsen ve en önemli noktayı söylüyorum suyun içinde tuzlanmış salatalık olacak.
Sabah olduğunda tek bir cd olacak.
Esprinin orjinali...
Aynen